کد خبر: ۳۵۳۵۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲

خط و نشان کفاشیان برای وزارت ورزش

کفاشیان در مصاحبه ای صریح می گوید نیازی به مجوز وزارت ورزش ندارد.
آفتاب‌‌نیوز :
ثبت نام کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال شروع شد و شرایط به شکلی است که همه منتظر هستند تا ببیند کفاشیان چه تصمیمی خواهد گرفت. هفته گذشته بود که وزارت ورزش به ناگهان اعلام کرد باید گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال توسط این وزارتخانه تائید شود. این شبیه به همان کمیته خلق الساعه ای بود که ناگهان برای تائید یا تائید نشدن کرانچار به عنوان مربی خارجی به وجود آمد و پس از رد کردن این مربی کروات، عمرش پایان یافت. در حالی که کسی تا به امروز یادش نمی آید گزینه های ریاست فدراسیون ها توسط وزارت ورزش تائید شده باشند، سجادی معاون وزیر می گوید قطعا آنها باید گزینه های کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال را تائید کنند. 

پس از این اظهارات کفاشیان سکوت کرده بود اما او سرانجام امروز سکوتش را نسبت به حرف های سجاد شکست و برای وزارت ورزش خط و نشان کشید: «نیازی به مجوز وزارت ورزش ندارم چون ما اساسنامه مستقل داریم و طبق آن دو انتخابات قبلی را برگزار کرده ایم.» او سپس خطاب به وزارتی ها می گوید: «آقایان اگر با من مشکل دارند، صراحتا بگویند.» 

به گزارش خبرآنلاین؛ رئیس در پاسخ به این سوال که وزارتی ها می گویند اساسنامه به تصویب هیات دولت نرسیده است، می گوید: «آقای کیومرث هاشمی رئیس فعلی کمیته ملی المپیک شاده است. آن زمان که اساسنامه نوشته شد، سازمان تربیت بدنی آن را در دولت مطرح کرد که همان موقع گفتند تائید شده است.» کفاشیان ادامه می دهد: «اساسنامه فدراسیون نیازی به مجوز از هیچ نهادی و ارگانی ندارد. اگر این بحث ها را مطرح می کنند که من نباشم، بحث دیگری است. بحث ماندن و یا نماندن من مسئله‌ای است که به نوعی در این روزها مطرح می‌شود و شاید حضور من کفاشیان نوعی باعث چنین مباحثی شده است. اگر با من مشکل دارند صریح بگویند اما اینکه بحث اساسنامه مطرح می‌شود درست نیست.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
0
آقای کفاشیان ما دیدیم پاسخ های شما رو در برنامه نود و خودمون پی بردیم که شما..... حالا دیگه بسه برو بزار سالم ورزش کنیم و فدراسیونمون به تیم ملیمون کمک کنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین