کد خبر: ۳۵۳۵۳۳
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۷

توزیع 888 سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند سراسر کشور

سازمان خیریه نهاد ابشار عاطفه ها این 888 سری جهیزیه را برای نوعروسان کم بضاعت به استانهای مختلف ارسال کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سعید راعی نماینده سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه ها،  در مصاحبه با با صدا و سیما گفت: این سومین مرحله اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سال جاری است که هر سری از این جهیزیه ها شامل 12 قلم کالا به ارزش 1/5 میلیون تومان نظیر اجاق گاز، پنکه ،‌بخاری ،‌سرویسهای چینی و پلاستیک ،‌پتو و پشتی است .

وی افزود: در مرحله نخست همزمان با میلاد امام زمان(عج) و در مرحله دوم مطابق با ولادت امام رضا (ع) بیش از 7 هزار سری جهیزیه توزیع شد که با احتساب جهیزیه های امروز در مجموع 8 هزار سری جهیزیه به خانواده های نیازمند در سال جاری تحویل می شود.

مدیر امور شعب سازمان خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه های استان تهران نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ما گفت: دفتر مرکزی این سازمان مردم نهاد در سال 1380 در مشهد مقدس افتتاح شد و در سال 1386 مجوز رسمی دریافت کرد.

فاطمه چوپانی افزود: در حال حاضر 123 هزار خیر در 250 شعبه این سازمان به 260 هزار مدد جو درسراسر کشور کمک رسانی می کنند.
وی گفت: ایتام،‌سادات،‌ افراد بی سرپرست و بیماران صعب العلاج جامعه هدف ما را تشکیل می دهند .

چوپانی افزود: ما خانواده های نیازمند را از حاشیه نشین های شهرها و یا از طریق معرفی مسئولان و نهادهای دولتی شناسایی و پس از تحقیق و بررسی با توجه به اولویت نیازها به آنها کمک می کنیم.

مدیر امور شعب سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه های استان تهران گفت: خیران می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 77193633 دفتر مرکزی این سازمان ،‌ کمک های نقدی خود را پس از دریافت شماره حساب واریز و با دریافت نشانی به شعب مختلف برای تحویل کمکهای غیر نقدی مراجعه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین