کد خبر: ۳۵۳۵۵۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۲

انهدام باند تحصیلکرده‌ها که به‌دنبال ترکیب جدید «شیشه» بودند

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا از انهدام باند 9 نفره تحصیلکرده‌ها که قصد داشتند به ترکیب جدیدی از مخدر صنعتی شیشه دست پیدا کنند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 سردار علی مویدی در حاشیه نشست خبری امروز خود به برخی از اقدامات پلیس مبارزه با موادمخدر در ماه‌های اخیر اشاره کرد و گفت: همکاران من با همکاری دستگاه‌های اطلاعاتی و انجام 277 روز کار اطلاعاتی و کارشناسی و همچنین تعقیب و مراقبت موفق شدند باندی را شناسایی و منهدم کنند که با کسب برخی از اطلاعات از کشورهای خارجی قصد داشتند به ترکیب جدیدی از مخدر صنعتی شیشه دست پیدا کنند.

وی با بیان اینکه این باند 9 عضو داشت، اظهار کرد: متاسفانه عمده اعضای این باند، افراد تحصیلکرده و دارای مدارک دانشگاهی بودند که در کارخانه‌ای برای خود لابراتوار درست کرده و در پوشش برخی اقدامات به ظاهر قانونی دست به چنین اقدامی زدند که خوشبختانه شناسایی و دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا همچنین به سرانجام پرونده تمساح خلیج اشاره کرد و گفت: در بررسی‌های ما مشخص شد که این فرد فعالیت مالی گسترده‌ای داشته و دامنه آن به بسیاری از اصناف کشیده شده بود که علی‌رغم گستردگی‌های موجود در تلاش هستیم تا پایان سال این پرونده را به طور کامل جمع کنیم.

مویدی همچنین به یک مورد جاساز حرفه‌ای موادمخدر در لای تخته‌های چوب اشاره کرد و گفت: قاچاقچیان قصد داشتند تا با جاساز موادمخدر درون چوب، آن را جابه‌جا کنند که با هوشیاری ماموران ما، این مورد شناسایی و با آن مقابله شد.

به گزارش ایسنا، به گفته رییس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا ظاهر چوب‌ها به گونه‌ای بود که به هیچ عنوان نمی‌شد تشخیص داد که داخل آن موادمخدر جاسازی شده اما ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استفاده از تجربه و امکانات خود، موفق به شناسایی آن شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
شهرونده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
0
2
جوانهاي ما را به كدام مسير هدايت كرديد از فقر و بيكاري و ركود و تورم !
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین