کد خبر: ۳۵۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۰۵

نارنیا بر کینگ کنگ غلبه کرد

آفتاب‌‌نیوز : این اثر که توسط شرکت فیلمسازی والت دیسنی تولید شده در چهار روز تعطیلات کریسمس بالغ بر 32 میلیون و 800 هزار دلار فروخت، این در حالی است که فیلم "کینگ کنگ" به فروش 31 میلیون و 600 هزار دلار دست یافت.


این اثر که با بودجه 180 میلیون دلاری ساخته شده، در 3 هزار و 616 سالن سینما به نمایش درآمد و با فروش چشمگیری مواجه شد. فیلم شرح حال کودکانی است که در طول حملات هوایی آلمان در جنگ جهانی دوم از والدین‌شان جدا شده‌اند. دولت برای اینکه امنیت بچه‌ها را تامین کند، آنها را به کشور دیگری می‌فرستد و آنجاست که ماجراجویی‌های این کودکان آغاز می‌‌شود. تیلدا سوینتون، روپرت اورت، داون فرنچ و جورجی هنلی از جمله هنرپیشگانی هستند که در این فیلم به نقش‌آفرینی پرداختند.

از دیگر موفقیت‌های فیلم "تاریخچه نارنیا" می‌توان به ورود این اثر به جرگه فیلم‌های 200 میلیون دلاری اشاره کرد. مجموع فروش این فیلم تا به حال بالغ بر 225 میلیون دلار بوده، در شرایطی که گوریل عظیم‌الجثه سینما در سه هفته اکران حدود 175 میلیون دلار فروش کرده است.

در این میان مقام سوم جدول فروش از آن فیلم "تفریح با دیک و جین" شد. این اثر که از حضور جیم کری در نقش محوری سود می‌جوید، در دومین هفته نمایش 21 میلیون دلار فروخت. این فیلم بازسازی محصول سال 1977 با حضور جین فوندا و جورج سگال است و داستان زوج متاهلی را روایت می‌کند که به دنیای جرم و جنایت قدم می‌گذارند.

"تفریح با دیک و جین" برای تصاحب جایگاه سوم جدول فیلم "دوجینش ارزانتر است 2" را مغلوب کرد. این اثر کمدی که محصول شرکت فیلمسازی فاکس قرن بیستم است به فروش 19 میلیون و 300 هزار دلار دست یافت. قسمت دوم فیلم "دوجینش ارزانتراست" شرح حال خانواده شلوغی است که در یک پیک نیک ناگزیر به بازی فوتبال با رقیبی می‌شوند که هشت فرزند دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین