کد خبر: ۳۵۳۶۰۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

مردی که برادرزن حود را به خاطر طلب ناچیز کشته است در دادگاه خود را به جنون زد

پنجم تیر ٨٧ وقوع یک فقره نزاع منجر به قتل در شرق تهران به فوریت‌های پلیسی ١١٠ اعلام شد. با حضور ماموران در محل مشخص شد در یک درگیری خانوادگی، مردی میانسال با ضربه چاقو، برادرزن خود را به قتل رسانده و متواری شده است.
آفتاب‌‌نیوز : همزمان با تشكيل پرونده‌اي با موضوع «قتل عمد» تيمي از كارآگاهان پايگاه دهم پليس آگاهي تهران بزرگ تحقيقات خود را از پسر متهم كه در صحنه درگيري حضور داشت آغاز كردند. پسر جوان به كارآگاهان گفت: «پدر من بناست. او براي برادرزنش – دايي من – كار كرده بود و ٣٥٠ هزار تومان از او طلب داشت. اما او پولش را نمي‌داد. روز حادثه با پدرم پيش دايي‌ام – مقتول – رفتيم اما ناگهان با هم درگير شديم. او با يك شمشه به سمت پدرم حمله كرد و پدرم هم مجبور شد با چاقو او را بزند. وقتي دايي‌ام فوت كرد، پدرم هم متواري شد.»

به گزارش اعتماد، پس از دستگيري متهم، او به جرم خود اعتراف كرد تا پرونده براي رسيدگي به شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران ارسال شود. با اين حال متهم در نخستين جلسه رسيدگي به پرونده خود را به جنون زد تا دستور انتقال او به كميسيون پزشكي قانوني صادر شود. پزشكان اما با وجود تاييد اختلال رواني متهم، او را فاقد اراده در زمان وقوع جرم ندانستند تا اتهام قتل بار ديگر در پرونده او بنشيند. روز گذشته، متهم بار ديگر به شعبه دوم دادگاه كيفري استان تهران به رياست قاضي مقدم زهرا منتقل شد اما به دليل عدم حضور اولياي دم، رسيدگي به پرونده به روزهاي آينده موكول شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین