کد خبر: ۳۵۳۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

آغاز مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سراسری 95 از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: فرصت ویرایش و ثبت نام برای افرادی که در موعد مقرر در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام نکرده اند، از فردا (دوشنبه 17 اسفند ماه) آغاز می شود.
آفتاب‌‌نیوز : حسین توکلی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: اطلاعات ثبت نامی داوطلبانی که در آزمون سراسری 95 ثبت نام کرده اند از روز دوشنبه 17 تا روز پنجشنبه 20 اسفند ماه روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد و داوطلبان در صورت تمایل می توانند در روزهای اعلام شده نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد 823 هزار و 542 داوطلب تاکنون در آزمون سراسری 95 ثبت نام کرده اند.

وی افزود: همچنین به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در موعد مقرر در آزمون سراسری 95 ثبت نام نکرده اند، این امکان فراهم شده است که پس از مطالعه دفترچه ثبت نام و در صورت واجد شرایط بودن، نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند.

توکلی یادآور شد: تمامی داوطلبانی که پیش از این ثبت نام کرده اند و یا افرادی که مایل به ثبت نام هستند، باید برای ویرایش اطلاعات و ثبت نام جدید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعیه تکمیلی در این مورد از روز شنبه اول اسفندماه روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می توانند اطلاعات کامل را دریافت کنند.

آزمون سراسری 95 در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه 24 و 25 تیرماه 95 در حوزه های امتحانی مربوط برگزار و کارنامه در دهه دوم مردادماه منتشر می شود.
 
** آغاز توزیع کارت آزمون های استخدامی دستگاه های اجرایی از ۱۸ اسفند

مشاور عالی سازمان سنجش در ادامه اظهار داشت: دومین آزمون استخدامی متمرکز و آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۴ روز جمعه ۲۱ اسفند ماه برگزار می شود.

وی گفت: کارت ورود به جلسه این آزمون ها از روز سه شنبه ۱۸ اسفند تا ساعت ۲۴ روز ۲۰ اسفندماه روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه ای و ثبت نامی خود، کارت آزمون را دریافت کنند.

توکلی در ادامه افزود: برای ورود به جلسه آزمون همراه داشتن کارت آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه الزامی است.

وی یادآور شد: در دومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی کشور در سال ۹۴ تعداد ۱۰۳ هزار و ۱۵۴ داوطلب ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۴ هزار و ۹۸۶ نفر زن و ۶۸ هزار و ۱۶۸ نفر مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: این آزمون صبح روز جمعه ۲۱ اسفند ماه در ۵۳ شهرستان برگزار می شود. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت ۸:۳۰ آغاز می شود و درهای حوزه امتحانی ساعت ۸ صبح بسته می شود.
 
** برگزاری آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: همچنین آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۴ نیز با حضور ۶ هزار و ۸۴۷ داوطلب برگزار می شود.

وی افزود: از میان داوطلبان، تعداد ۳ هزار و ۵۰۷ نفر معادل ۵۱.۲۲ درصد زن و تعداد ۳ هزار و ۳۴۰ نفر معادل ۴۸.۷۸ درصد داوطلبان مرد هستند.

توکلی اضافه کرد: آزمون استخدامی دستیاران ستادی دستگاه های اجرایی کشور سال ۹۴ در بعدازظهر روز جمعه ۲۱ اسفند ماه در ۳۱ شهرستان برگزار می شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 14.30 آغاز می شود و درهای حوزه امتحانی ساعت ۱۴ بسته می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین