کد خبر: ۳۵۳۷۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
برانکو از پس بازیکنان بر نیامد، واکنش قلعه‌نویی خطاب به داور

پرسپولیس یک - تراکتورسازی یک/جنجال ایرانی‌ها در حضور نماینده یوفا؛ درگیری، نارنجک و دیگر هیچ+تصاویر

پرسپولیس و تراکتورسازی در دیداری پربرخورد به تساوی یک - یک رضایت دادند.در این دیدار بازیکنان دو تیم در حضور نماینده یوفا به درگیری شدید با یکدیگر پرداختند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس تهران از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز بود که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش آفتاب، برای پرسپولیس در این دیدار رامین رضاییان در دقیقه 13 و برای تراکتورسازی نیز محمد ایرانپوریان در دقیقه 39 گلزنی کردند.

نیمه نخست

دقیقه 13: حرکت خوبی که فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه انجام داد باعث شد رامین رضاییان در موقعیتی مناسب صاحب توپ شود و با یک ضربه زیبا دروازه تراکتورسازی را باز کند.

پرسپولیس یک - تراکتورسازی یک/ درگیری، نارنجک و دیگر هیچ!

دقیقه 16: پرسپولیسی ها صاحب یک ضربه کرنر شدند و با ارسال توپ روی دروازه، فرصت خوبی برای محسن بنگر به وجود آمد تا با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: مهدی کیانی پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه را هدف قرار داد اما شوت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 39: بختیار رحمانی روی یک ضربه ایستگاهی زیبا دروزاه پرسولیس را هدف قرار داد که در ادامه پس از واکنش مکانی توپ به تیر دروازه برخورد کرد و برگشت اما در ادامه محمد ایران پوریان توپ برگشتی را به گل تبدیل کرد.

نیمه دوم

دقیقه 60: امید عالیشاه حرک خوبی را از سمت راست انجام داد و با ارسال توپ روی دروازه فرصت خوبی را برای طارمی ساخت تا بتواند دروازه را باز کند اما ضربه سر این بازیکن را محمرضا اخباری با یک واکنش زیبا مهار کرد. توپ برگشتی نیز با سانتر غافلگیر کننده عالیشاه به سمت دروازه همراه شد که این توپ را هم اخباری به خوبی مهار کرد.

دقیقه 65: ارسال فرشاد احمدزاده روی دروزاه تراکتورسازی فرصت خوبی را برای محسن بنگر ایجاد کرد اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

ترکیب پرسپولیس: سوشا مکانی، امید عالیشاه، محسن بنگر، احمد نورالهی، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، محمد انصاری، لوکاماریچ، رامین رضاییان، علی علیپور و محسن مسلمان

پرسپولیس یک - تراکتورسازی یک/جنجال ایرانی‌ها در حضور نماینده یوفا؛ درگیری، نارنجک و دیگر هیچ+تصاویر

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، محمد ایران پوریان، شجاع خلیل زاده، الکساندر کارلوس، سینا عشوری، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، آگوستوسزار دوسانتوس (شاهین ثاقبی 66)، فرزاد حاتمی، مهدی کیانی و سعید آقایی

به گزارش ایسنا، در دیگر بازی همزمان سپاهان و صبا در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

حسین فاضلی و لوسیانو پریرا در دقایق 5 و 7 گلزنی کردند تا سپاهان شروعی طوفانی داشته باشد اما صبا 4 دقیقه بعد بوسیله فرشید باقری یکی از گل‌های خورده را جبران کرد. در نیمه دوم هم فرید بهزادی کریمی در دقیقه 58 گلزنی کرد تا بازی مساوی شود و دو تیم امتیازات را تقسیم کنند. 

حاشیه‌‌های بازی

در حین دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی بازیکنان دو تیم در حضور نماینده یوفا به درگیری شدید با یکدیگر پرداختند.

*در اوایل نیمه دوم این بازی، تکل شدید و خشن بنگر بر روی پای ایران پوریان گلزن تراکتورسازی با واکنش سینا عشوری همراه بود و این موضوع باعث شد تا دو تیم با یکدیگر درگیر شوند.

* این درگیری به نحوی بود که برانکو ایوانکوویچ سریعا وارد معرکه و زمین شد تا بازیکنان را از هم جدا کند اما چندان ثمر بخش نبود.

*در این حین هواداران پرسپولیس یک نارنجک دستی پشت نیمکت ذخیره‌های تراکتور زدند که باعث شد تا قلعه نویی و سایر نیمکت نشینان تراکتور به درون زمین بیایند و به داور بگویند که امنیت ندارند.

نیمکت‌نشینان تراکتورسازی دقایقی به صورت ایستاده بازی را تماشا کردند و گفتند چون امنیت ندارند روی نیمکت نمی‌نشینند. ذوالفقاری سرپرست تراکتورسازی به ناظر فدارسیون، داوری و هیأت تهران گفت: روی نیمکت نمی‌نشیند به همین دلیل نیروهای پلیس پشت دروازه تراکتورسازی تجمع کردند تا امنیت برقرار شود.

پرسپولیس یک - تراکتورسازی یک/جنجال ایرانی‌ها در حضور نماینده یوفا؛ درگیری، نارنجک و دیگر هیچ+تصاویر

*این در شرایطی است که دبیر امنیتی یوفا که به عنوان میهمان در ورزشگاه حضور دارد تمام این صحنه‌ها را در کنار مهدی تاج رئیس سازمان لیگ از نزدیک دید.

* هواداران پرسپولیس علیه قلعه‌نویی به شدت شعار دادند و هواداران تراکتور هم اینکار را با پرسپولیسی‌ها کردند.

* وقتی داور به خلیل‌زاده کارت زرد نشان داد قلعه‌نویی به کنایه خندید و دستش را تکان داد و گفت: این چه وضع داوری است؟

* بنگر که کارت زرد گرفته همچنان در متن درگیری‌ها حضور دارد.

براساس گزارش فارس، وقتی در یک صحنه روی طارمی خطا شد این بار برانکو به این موضوع اعتراض کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۷
0
13
حالا باز بگید چرا باید در فوتبال ایران را گل گرفت . یه مشت دلال اسم خودشون راگذاشته اند سلطان و ژنرال و رییس و .... و علاوه برچاپیدن پول مملکت آبروی ایران راهم می برند. هیچ کس هم نمیگه بالای چشمتان ابرو . چرا ؟ چون همه باهم شریکند .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین