کد خبر: ۳۵۳۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۸۴ - ۱۵:۳۵
ساندي تايمز مدعي شد:

حمله نظامي رژيم صهيونيستي به تأسيسات اتمي نطنز

آفتاب‌‌نیوز : خبرنگار اين هفته‌نامه با اشاره به اينكه رژيم صهيونيستي اعتقاد دارد تهران در آينده‌اي نزديك قادر به توليد سلاح هسته‌اي خواهد بود از آماده شدن نيروهاي نظامي اين رژيم براي حمله به تأسيسات هسته‌اي ايران خبر داده است. يكي از نويسندگان اين گزارش ادعا كرده است؛ فرماندهان نيروي ويژه «شالداگ» و اسكادران 69 هوايي اسرائيل با استفاده از اطلاعاتي كه پايگاهي مخفي در شمال عراق دريافت مي‌كنند، مدتهاست در صحراي «نقو» در حال تمرين براي حمله به خاك ايران هستند. 
ساندي تايمز مي‌افزايد: سربازان اسرائيلي در دو گروه با اونيفورم‌هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و ارتش اسرائيل، در چند مرحله تمرين‌هاي خود را انجام مي‌دهند.

اين هفته‌نامه بدون اينكه توضيح دهد كه خبرنگارش چگونه اين تمرينات را ديده و گزارش كرده، نوشته است: پس از رسيدن اين نيروها به نطنز، سگ‌هاي تربيت‌شده آنها از واحد «اوكتز» در حالي كه كمربندهاي انفجاري به بدنشان نصب شده به تونل‌هاي زيرزميني اين تأسيسات وارد مي‌شوند و همزمان سربازان نيز در نقاط مختلف تأسيسات نطنز مواد منفجره كار مي‌گذارند و پس از 10 دقيقه، زماني كه نيروهاي اسرائيلي از محل به اندازه كافي دور شدند، صداي چند انفجار شنيده مي‌شود و متعاقب آن جت‌هاي اف15 با بمب‌هاي ضدتأسيسات زيرزميني مجتمع نطنز را بمباران مي‌كنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین