کد خبر: ۳۵۳۸۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰

دستورالعمل پیشگیری از آسیب چهارشنبه سوری

آموزش‌وپرورش در آستانه چهارشنبه آخر سال دستورالعمل ویژه‌ای را با هدف پیشگیری از حوادث و آسیب‌های دانش‌آموزان به مدارس ارسال کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : آموزش وپرورش دستورالعمل چهارشنبه آخرسال را به مدارس ارسال کرده است که بر اختصاص بخشی از مراسم صبحگاه مدارس به موضوع حوادث شب چهارشنبه آخر سال با دعوت از کارشناسان آتش‌نشانی جهت آگاه‌سازی دانش‌آموزان تأکید شده است.

 به گزارش تسنیم، آموزش‌وپرورش در آستانه چهارشنبه آخر سال دستورالعمل ویژه‌ای را با هدف پیشگیری از حوادث و آسیب‌های دانش‌آموزان به مدارس ارسال کرده است.

در این دستورالعمل آمده است:‌ با عنایت به فرارسیدن چهارشنبه آخر سال و احتمال گرایش عده‌ای از دانش‌آموزان به استفاده از مواد محترقه و منفجره و با توجه به حوادث و آسیب‌های وارد شده در سنوات قبل، به منظور ترویج فرهنگ پیشگیری و جلوگیری از خسارات جانی و مالی در بین این قبیل از دانش‌آموزان رعایت و اجرای موارد ذیل ضروری است:

تشکیل جلسه کارگروه سلامت با موضوع کاهش اثرات حوادث و سوانح مرتبط با آتش سوزی و اتخاذ تدابیر مناسب برای مدارس با حضور نمایندگان دستگاه‌های متولی نظیر دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر، اورژانس و آتش‌نشانی.

آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی پیام‌های مرتبط با موضوع با استفاده از ظرفیت استانی.

اختصاص بخشی از مراسم صبحگاه به موضوع حوادث شب چهارشنبه آخر سال با دعوت از کارشناسان هلال احمر،  آتش‌نشانی و اورژانس جهت آگاه‌سازی دانش‌آموزان.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین