کد خبر: ۳۵۴۰۴۲
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵

روحانی یزد را به مقصد تهران ترک کرد

رئیس جمهوری اسلامی ایران پس از انجام سفر یک روزه به استان یزد دوشنبه شب یزد را به مقصد تهران ترک کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی روز دوشنبه در بیست و پنجمین سفر کاروان تدبیر و امید با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد ، استاندار و جمعی از مدیران استان وارد این خطه کویری یزد شد.

رئیس جمهوری اوایل صبح در فرودگاه یزد و درجمع خبرنگاران اعلام کرد: دولت یازدهم طرح های گسترده ای برای توسعه استان یزد در دستور کار دارد که در جریان این سفر، جزئیات این طرح ها تشریح می شود.

روحانی در ادامه این سفر در میان استقبال پرشور مردم خونگرم و ولایتمدار این خطه وارد یزد مرکز استان شد.

وی در نخستین برنامه با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان یزد دیدار کرد و در ادامه این سفر یک روزه نیز در سالن شهید عباسپور اداره برق منطقه ای یزد به صورت ویدئو کنفرانس دستور افتتاح و آغاز عملیات اجرایی چند طرح زیر بنایی در استان یزد را به تعدادی از وزرای حاضر در شهرستان های استان داد. 

دکتر روحانی در برنامه بعدی در جلسه توسعه ظرفیت های سرمایه گذاری استان یزد در جمع سرمایه گذاران حضور یافت و از نزدیک درجریان مشکلات آنها قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری در جلسه شورای اداری نیز با حضور در جمع مدیران استان یزد نکاتی را بیان کرد و در پایان این سفر و در آخرین گام با حضور در نشست خبری ضمن جمع بندی برنامه ها و دستاوردهای سفر به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین