کد خبر: ۳۵۴۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳

نگاهی به اجاره بهای نوروزی ویلا در شمال کشور

بررسی آگهی های اجاره ویلا در شمال کشور برای ایام نوروز نشان می دهد اجاره یک ویلای لوکس با امکاناتی همچون ۸۵۰ متر حیاط، میز بیلیارد، استخر و همچنین ویو به سمت دریا در منطقه رامسر هر شب یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه دارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش نامه نیوز، در شرایطی که کمتر از دو هفته تا پایان سال ۹۴ باقی مانده است از هم اکنون بسیاری از خانواده ها سواحل دریای خزر را برای سفر در ایام نوروز انتخاب کرده اند و همین افزایش تقاضا برای مسافرت به شمال کشور باعث شده تا قیمت اجاره ویلا در سوال دریای خزر افزایش قابل توجهی را تجربه کند.

بررسی ها نشان می دهد در شرایطی که تا ۱۰ روز قبل اجاره یک ویلای لوکس در شمال کشور حداکثر تا ۸۰۰ هزار تومان برای هر شب تعیین شده بود این نرخ برای ایام عید نوروز تا ۲ میلیون تومان نیز افزایش یافته و این موضوع مسافران را تا حدودی با مشکلاتی مواجه کرده است.

بررسی آگهی های اجاره ویلا در شمال کشور برای ایام نوروز نشان می دهد اجاره یک ویلای لوکس با امکاناتی همچون ۸۵۰ متر حیاط، میز بیلیارد، استخر و همچنین ویو به سمت دریا در منطقه رامسر هر شب یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان هزینه دارد.

همچنین اجاره یک ویلای لوکس در منطقه متل قو با امکاناتی همچون استخر سرپوشیده، میز بیلیارد و نزدیک به دریا برای هر شب ۲ میلیون تومان هزینه دارد. این در حالی است که اجاره این ویلا تا ۱۰ روز قبل تا ۷۰۰ هزار تومان نیز کاهش یافته بود و هم اکنون با نزدیک شدن به ایام عید اجاره آن افزایش یافته است.

در جدول زیر اجاره بهای برخی ویلاها در ایام نوروز در سواحل دریای خزر آمده است:


منطقه

توضیحات

اجاره برای هر شب

رامسر

این ويلا دارای 850 متر حياط و 400 متر بنا دارای ساحل اختصاصی شني بسيار زیبا بوده و امکاناتی همچون ميز بيليارد و تردميل و استخر سر پوشیده و سیستم گرمایشی شومینه و بخاری گازی و شوفاژ و اسپیلیت بوده این ویلا به صورت تیریپلکس بوده و سه خواب با هفت تخت خواب که ویو اتاق خواب به سمت دریاست.

یک میلیون و 800 هزار تومان

رامسر

مجتمع ساحلي و نوساز و رو به دريا است. اين مجتمع داراي 11 واحد 2 خوابه و فول امكانات مي باشد و ضمنا داراي 3000 متر حياط مي باشد كه كاملا محوطه سازي شده و داراي آلاچيق و باربكيو مي باشد.

450 هزار تومان

زیباکنار

امکانات شامل تراس صد متری روبه دریا. کولر گازی اسپیلت 3 عدد. مبله.

ال سی دی سه عدد. سرویس ایرانی و فرنگی. فاصله با دریا 50 متر

850 هزار تومان

متل قو

استخر سرپیوشیده.داخل شهرک. میز بیلیارد. 2 خوابه. نزدیک به دریا

2 میلیون تومان

نوشهر

کنار دریا. ساحل اختصاصی. آلاچیق ویوی دریا

یک میلیون تومان

چالوس

کنار دریا. ساحل اختصاصی. حیاط بزرگ

یک میلیون و 600 هزار تومان

نمک آبرود

دسترسی پیاده به ساحل - نزدیک به تله کابین

800 هزار تومان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین