کد خبر: ۳۵۴۱۵۳
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲

واکنش حکیمی‌پور درباره برخی توهین‌ها به مردم پایتخت

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران درخصوص برخی توهین‌ها به مردم پایتخت به دلیل نوع انتخاب‌شان در مجلس شورای اسلامی، گلایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز : احمد حکیمی‌پور در دویست و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بعد از اظهارات رئیس مرکز تحقیقات سوختگی دانشگاه علوم پزشکی ایران، اظهار کرد: مشکل مملکت ما بخشی‌نگری است و هر مسوولی که شروع به سخن گفتن کند اشک همه ما در می‌آید. باید بخشی‌نگری را کنار بگذاریم و همه کارها را در قالب برنامه پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، حکیمی‌پور در ادامه به اتفاقات هفته گذشته شورای شهر اشاره کرد و گفت: هفته پیش اتفاقات ناخوشایندی رخ داد و در حالیکه برخی از اعضای شورا اعلام تذکر کرده بودند اما وقت به آنها نرسید و در نهایت از طریق مسجدجامعی این سخنان در رسانه‌ها منعکس شد.

وی افزود: در آن جلسه هیچ صدایی بلند نشد اما از طرف برخی افراد حرف‌های بدی مطرح شد که کاملا با فرمایشات مقام معظم رهبری مغایرت داشت، صحبت‌هایی که مشارکت‌گریزی و یأس برای مردم را در پی داشت.

وی با بیان اینکه باید به این دهن‌کجی‌ها پاسخ داده شود، به اظهارات مجتبی شاکری درباره میزان شرکت‌کنندگان در انتخابات هفت اسفند اشاره کرد و گفت: آماری که وی اعلام کرد درست نیست چرا که آمار رسمی افراد واجد شرایط 4.5 میلیون نفر بود.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران افزود: بر این اساس 50 درصد مردم تهران پای صندوق‌های رأی بودند که انتظار داریم علت عدم حضور 50 درصد دیگر مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد. ما باید فرمایشات امام را به صورت جامع ببینیم و استفاده نقطه‌ای از این سخنان و فرمایشات درست نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین