کد خبر: ۳۵۴۱۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹

ارایه گزارش روند اجرای برجام به مجلس در فروردین

رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام:گزارش روند اجرای برجام را فروردین به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارایه میدهیم.
آفتاب‌‌نیوز : رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام:گزارش روند اجرای برجام را فروردین به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارایه میدهیم.

به گزارش خانه ملت، رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با بیان اینکه ایجاد دفتر راستی آزمایی پادمان های ایران در آژانس بین المللی هسته ای خلاف برجام نیست، گفت: گزارش روند اجرای برجام را فروردین به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ارایه می دهیم.

 سیدعباس عراقچی با اشاره به ایجاد دفتر راستی آزمایی پادمان های ایران در آژانس بین المللی انرژی هسته ای گفت: اینکه آژانس در اجرای وظایف خود اقدامات اداری در دبیرخانه انجام دهد و گروهی را برای کار تعیین کند خیلی روند عجیبی به نظر نمی آید.

وی با بیان اینکه ایجاد چنین دفتری برخلاف قاعده کار آژانس بین المللی انرژی هسته ای نیست، ادامه داد: آقای آمانو و همکارانش در آژانس برای اینکه وظیفه خود را برای راستی آزمایی اجرای برجام که کار سنگینی هم هست،  به خوبی عملی کنند، یک تشکیلات اداری در نظر گرفته اند که از دیدگاه ما ایرادی ندارد.

عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در خصوص ارایه گزارش به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز اظهار داشت: بر اساس قانون مصوب مجلس، سه ماه پس از اجرایی شدن برجام، ما گزارش خود را ارایه خواهیم کرد. هر چند، هر زمانی که لازم بود در کمیسیون حاضر شدیم و توضیحاتی ارایه کردیم.

رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام با بیان اینکه 26 دی امسال برجام اجرایی شد، تاکید کرد: بنابراین گزارش را در ماه فروردین به کمیسیون ارایه خواهیم کرد اما مجدد تاکید می کنم هر زمان لازم باشد برای ارایه توضیحات به مجلس می آیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین