کد خبر: ۳۵۴۲۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰

واکنش بهبهانی به جنجال پورشه/ داماد رئیس سابق قوه قضائیه نیستم

از بهبهانی درباره شایعات درباره نسبت فامیلی با آیت الله شاهرودی سئوال شد که وی چنین پاسخ داد: هیچ نسبت فامیلی با بیت آیت الله شاهرودی از نظر سببی و نسبی ندارم.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار انتخاب اقتصادی، چندی پیش برخی سایتها خبری با این عنوان منتشر کردند: « سید معین بارانی بهبهانی مبلغ ۱۰۰ میلیون دلار از بانک توسعه صادرات ایران تسهیلات دریافت کرده  و هنوز به تعهدات خود و بازگرداندن پول اقدام نکرده است. این وام صرف واردات پورشه و خودروهای لوکس و گران قیمت شده است.»

در ادامه برخی سایتهای دیگر مدعی شدند که سید معین بارانی بهبهانی داماد آیت الله شاهرودی است که دفتر آیت الله شاهرودی بلافاصله این خبر را تکذیب کرد. حالا خبرنگار انتخاب اقتصادی برای پیگیری این موضوع به سراغ بهبهانی رفته است تا اصل ماجرا مشخص شود.

از بهبهانی پرسیدیم که بانک توسعه صادرات به بانک مرکزی اعلام کرده که 100 میلیون دلار بدهکارید و باید ممنوع الخروج شوید؛ آیا چنین است؟ که وی در پاسخ گفت: این وام جهت فعالیت تولیدی و صادراتی ما بوده و هیچ ربطی به واردات خودروی پورشه نداشته است.

وی افزود: ما بزرگترین کارخانه های نساجی کشور را طی 40 سال گذشته تاسیس کردیم و در حال کار داریم و حدود بیش از 2 هزار نفر کارگر و کارمند مشغول به کار هستند و این وام جهت فعالیت تولیدی و صادراتی و به سررسید ۲۵ اسفندماه سال ۹۳ بوده و کاملا تسویه شده است.برهمین اساس، تعجب می کنم از نامه بانک توسعه صادرات  به بانک مرکزی و به اصالت این نامه شک و تردید دارم.

از بهبهانی درباره شایعات درباره نسبت فامیلی با آیت الله شاهرودی سئوال شد که وی چنین پاسخ داد: هیچ نسبت فامیلی با بیت آیت الله شاهرودی چه از نظر سببی و نسبی ندارم و کلا خبر مذکور را تکذیب می کنم.

وی توضیح داد: بزرگترین کارخانجات نساجی کشور را در طول 40 سال گذشته راه اندازی کرده ام و بیش از دو هزار کارگر در آنجا مشغول فعالیت هستند که در زمینه صادرات نیز سهم بسزایی داشته است. برهمین اساس، حال از مدیرعامل بانک توسعه صادرات باید پرسید زمانی که این نامه (۱۴ آبان ماه امسال) را امضا و ارسال کرده و ادعای طلب 100 میلیون دلار را داشته، چرا ذکری از دریافت مبلغ ۹۰ میلیون دلار نکرده است؛ پس منتظر پاسخ مدیر عامل و سایر مسئولین بانک توسعه صادرات ایران می مانم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین