کد خبر: ۳۵۴۲۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
رقابت‌های دو و میدانی معلولان - قهرمانی آسیا و اقیانوسیه؛

روز طلایی ایران با 4 طلا/ کسب 11 مدال تا پایان رقابت‌های روز دوم

دومین روز از رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی معلولان آسیا و اقیانوسیه برای کاروان ایران با کسب 8 نشان رنگارنگ به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 مرضیه صدقی اولین مدال‌آور کاروان در روز دوم بود و به نشان طلای پرتاب وزنه دست یافت. پس از او آرش خسروی نشان نقره دو 400 متر را بر گردن آویخت و مریم سلطانی و فائزه کرمانی، دو نماینده کشورمان در رقابت‌های پرتاب نیزه به ترتیب طلا و نقره گرفتند.

احمد اجاقلو نیز در فینال رقابت‌های دو 200 متر به نشان طلا دست یافت، حامد امیری در پرتاب نیزه طلایی شد و نشان نقره همین ماده نیز به عبدالرضا جوکار رسید.

حمید اسلامی در رقابت‌های دو 5 هزار متر به نشان نقره دست یافت و رمضان‌علی دولابی، آخرین نماینده کاروان ایران در رقابت‌های روز دوم با رکورد 39 متر و 64 سانتی‌متر به عنوان چهارم پرتاب نیزه بسنده کرد.

بدین ترتیب پرونده رقابت‌های روز دوم برای کاروان ایران با کسب 4 نشان طلا و 4 نشان نقره بسته شد.

با احتساب سه نشان روز اول (دو نشان طلا و یک نشان برنز)، کاروان ایران در مجموع موفق به کسب 11 نشان (6 طلا، 4 نقره و یک برنز) شده است.

تیم ملی دو و میدانی معلولان کشورمان با 29 ورزشکار (23 مرد و 6 زن) در رقابت‌های قهرمانی دو و میدانی معلولان آسیا و اقیانوسیه حضور یافته است. این مسابقات از 17 تا 22 اسفند با حضور 250 ورزشکار از 24 کشور به میزبانی کشور امارات برپاست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین