کد خبر: ۳۵۴۲۷۹
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۷

رئیس فدراسیون اسکی استعفا کرد

وزارت ورزش و جوانان با استعفای رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران موافقت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
روابط عمومی فدراسیون اسکی از استعفای "ناصر طالبی"، رییس فدراسیون اسکی خبر داد که این استعفاء با موافقت وزارت ورزش و جوانان همراه شده است.

به گزارش آفتاب، در متن استعفای رییس فدراسیون اسکی آمده است:

«استاد ارجمند جناب آقای دکتر سید نصرالله سجادی

معاون محترم توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای

با سلام و اهدای تحیات

بدین‌وسیله مراتب سپاس و قدرشناسی از حمایت‎ها و مراحم ارزشمند آن استاد ارجمند، که در کسوت مرشد کامل راهگشای انجام وظیفه‎ام بوده است ابراز داشته، امید است کاستی‎ها را با نگاه عیب‎پوشی بنگرید.

بیش از دو سال از انجام وظیفه در خدمت خانواده ورزش اسکی می‌گذرد و صرف‌نظر از برودت تلخ حاکم و نشیب و فرازهای عامدانه‎ای که به یقین حال، بی‎تردید به شالوده این رشته چنان گره خورده که مجال رویش و بالندگی میسر نیست، حسب رسالت و اعتقادات حرفه‌ای از هیچ کوششی فروگذار ننموده‎ام.

امروز که به دلیل شرایط جسمی و کسالت گریبانگیر، ادامه ادای وظیفه فراهم نیست، مراتب استعفای خود را تقدیم نموده، امیدوارم با پذیرش آن از سوی آن مقام محترم و وزارت متبوع، فرصت سپری نمودن نقاهت فراهم گردد.

لازم به توضیح نیست که افتخار خدمت در سایه پرچم مقدس و نظام مفخم جمهوری اسلامی ایران عطیه‎ای است ما را همواره چراغ راه خواهد بود.

ناصر طالبی

رئیس فدراسیون اسکی

نهم اسفندماه سال 1394».

براساس پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایسنا، قرار است، "احمد سعادتمند" به عنوان سرپرست جدید فدراسیون اسکی معرفی شود. سعادتمند پیش از این سرپرست فدراسیون تنیس روی میز بوده و سابقه مدیرکلی ورزش و جوانان استان مازندران را نیز در کارنامه دارد.

استعفای رییس فدراسیون اسکی در حالی صورت می‌گیرد که در ماه‌های اخیر پس از کنار رفتن شماری از سرمربیان، مربیان و مسئولان فدراسیون، تمامی رقابت‌های بین‌المللی به میزبانی ایران لغو شد و ملی‌پوشان ایران عملا به هیچ مسابقه برون مرزی اعزام نشدند. در نهایت بالا گرفتن اعتراضات نسبت به عملکرد فدراسیون اسکی سبب شد طالبی از سمت خود استعفاء دهد.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین