کد خبر: ۳۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۳:۰۰
عشرت شایق:

منتظر نیش های علیخانی هستم

آفتاب‌‌نیوز : عشرت شایق ضمن بیان این مطلب گفت: ابتدا احساس کردم خبر درست تنظیم نشده و به همین خاطر سکوت کردم اما بعد متوجه شدم محمد علیخانی نماینده قزوین به دلیل اینکه من اعتبارنامه و صلاحیتش را برای ورود به مجلس هفتم زیر سؤال بردم عصبانی شده و صبر کرده در جای مناسب علیه من کار کند.
وی با تأکید بر اینکه سخنانش در دانشگاه قزوین تحریف شده و گزینشی بوده اظهار داشت: متاسفم که علیخانی برای تکثیر نوارهای کاذب سخنرانی من هزینه پرداخت کرده و خرج روی دست خودش گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 9 نوار کاذب از سوی علیخانی به دست همکاران من رسیده سؤال کرد، مگر علیخانی مسؤول سخنرانی های بنده است؟
نماینده تبریز در رابطه با اعتبارنامه علیخانی گفت: من در این باره یک کار قانونی کردم اما تکثیر این نوار نشان می دهد که بعد از چندین ماه هنوز عصبانیت علیخانی تمام نشده است.
شایق گفت: من هنوز روی همان حرف های خودم در مورد صلاحیت فردی وی هستم و اگر ایشان هم می تواند کار قانونی انجام دهد با طیب خاطر از آن استقبال می کنم.
وی با بیان اینکه علیخانی در این کار تنها نیست و یکی از نمایندگان تبریز (الف – الف) هم با ایشان همکاری می کند گفت:‌ علیخانی بهتر است نگران سخنان و محتوای سخنرانی های من نباشد چون این نگرانی باعث سلب آرامش وی می شود ضمن اینکه از همکار تبریزی ام نیز تقاضا دارم نگران سخنان من نباشد.
شایق افزود: در حوزه انتخابیه قزوین آنقدر مطالبات و نیازهای مردم زیاد هست که نماینده این حوزه برای رفع آنها گام بردارد و از وقت کنترل مجامع سخنرانی امثال بنده برای حوزه انتخابیه اش استفاده کند.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ از این به بعد منتظر نیش های علیخانی هستم چون زمانی که به صلاحیت فردی اش اعتراض کردم پای هزینه هایش نیز ایستاده ام.



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین