کد خبر: ۳۵۴۵۵۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴

وزارت دفاع انبوهی از شناورهای تندرو را به سپاه تحویل داد

ده ها فروند شناور تندرو کلاس عاشورا، ذوالفقار و گشتی امداد و نجات که توسط سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع طراحی و ساخته شده، با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و فرمانده نیروی دریایی سپاه، در بندرعباس به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحویل داده شد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در مراسم الحاق رسمی این شناورهای تندرو به نیروی دریایی سپاه، سردار سرتیب پایدار حسین دهقان در سخنانی با اشاره به ضرورت افزایش توان رزمی- دفاعی نیروهای مسلح در دفاع از ایران اسلامی گفت: با همت متخصصان با ایمان و افتخارآفرین سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع امروز شاهد تحویل انبوهی از شناورهای تندرو تهاجمی عاشورا و ذوالفقار و گشتی امداد و نجات به نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.

وزیر دفاع با تقدیر از آمادگی و هوشیاری نیروی دریایی راهبردی سپاه و ارتش در صیانت و حراست از مرزهای آبی کشور، افزایش اقتدار دریایی را باهدف استقرار و گسترش صلح، ثبات و امنیت پایدار در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: دکترین نظامی ایران بر پایه بازدارندگی موثر شکل گرفته و براساس آن قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران هیچ کشوری را تهدید نمی کند و ضامن صلح، ثبات و امنیت است و فقط متجاوزان باید از آن هراسان باشند.

سردار دهقان با بیان اینکه امروز تهدیدات دریا محور از تهدیدات راهبردی به شمار می رود، بر تقویت همه جانبه و روزآمدسازی تجهیزات و امکانات نیروهای دریایی سپاه و ارتش که وظیفه حفاظت و حراست یکی از حساس ترین و مهمترین آب راه های بین المللی، یعنی خلیج فارس را برعهده دارند تأکید و آن را از اولویت های اصلی وزارت دفاع ذکر کرد.

سردار دهقان در رابطه با روند طراحی و ساخت انواع شناورها و تسلیحات مورد نیاز نیروهای مسلح افزود: سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با پیشتازی، پویایی، خلاقیت و نوآوری در این عرصه نقش منحصر به فردی در افزایش توان رزم دریایی نیروهای مسلح ایفا می کند.

وزیر دفاع در پایان با قدردانی از تلاش های ارزنده مدیران، متخصصان، محققان و کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع از همکاری و تعامل نزدیک فرماندهان و دریادلان نیروی دریایی سپاه تقدیر و تشکر کرد و گفت: در سایه این وحدت، همدلی و همزبانی امروز شاهد امنیت و آرامش در مرزهای آبی کشور هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین