کد خبر: ۳۵۴۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴

قاتل: برادرزنم پسر 6 ساله ام را کتک زد، او را کشتم

مرد جوان با قبول اتهامش گفت: وقتی متوجه شدم مقتول پسر 6 ساله ام را کتک زده است عصبانی شده و پایان این عصبانیت قتل برادرزنم بود.
آفتاب‌‌نیوز :
مرد جوان که در جریان عصبانیت لحظه ای برادرزنش را به ضربه چاقو به قتل رسانده بود پس از محاکمه در دادگاه کیفری به قصاص محکوم شد.رسیدگی به این پرونده از 16 اردیبهشت ماه سال گذشته و همزمان با گزارش درگیری مرگبار دو مرد جوان به پلیس در دستور کار قرار گرفت. 
 
تیم جنایی پس از حضور در محل در جریان تحقیقات مقدماتی دریافتند مقتول به نام امیر 30 ساله از سوی دامادشان به نام اصغر و با ضربه های چاقو به قتل رسیده است. در ادامه اصغر دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد. 
 
به گزارش مهر، مرد جوان با قبول اتهامش گفت: وقتی متوجه شدم مقتول پسر 6 ساله ام را کتک زده است عصبانی شده و پایان این عصبانیت قتل برادرزنم بود. 
 
با تکمیل تحقیقات پرونده برای محاکمه به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که در جلسه دادگاه اولیای مقتول خواستار قصاص قاتل شدند. 
 
سپس اصغر در جایگاه قرار گرفت و گفت: مقتول خیلی به من لطف داشت و من از قتل او پشیمانم. روز حادثه وقتی به خانه آمدم متوجه گریه های پسر 6 ساله ام شدم. وقتی از او در مورد علت گریه اش پرسیدم گفت: دایی امیر مرا کتک زده است. سریع راهی خانه امیر شده و به این کارش اعتراض کردم او هم شروع به فحاشی کرد قصد ترک محل را داشتم که امیر با یک چوب به طرف ماشینم آمد و شیشه ماشین را شکست من هم چاقویی از زیر صندلی برداشته و آن را در سینه برادر زنم فرو کردم. از این کار پشیمان بوده و حالا درخواست بخشش داریم. حتی پس از قتل با مراجعه به پلیس خودم را تسلیم کردم. 
 
پس از آخرین دفاعیات متهم و وکیل مدافعش قضات دادگاه وارد شور شده و اصغر را به اتهام قتل عمدی به قصاص محکوم کردند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین