کد خبر: ۳۵۴۶۰۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰

مراجعه ١٥ ميليون نفر به كلانتری‌ها طی١١ ماه

رييس پليس پيشگيري ناجا از مراجعه ١٥ ميليون نفر به كلانتري‌ها و پاسگاه‌ها در ١١ ماهه امسال خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار محمد شرفي در نشست خبري روز چهارشنبه درباره تعداد مراجعه‌كنندگان به كلانتري‌ها در سال جاري گفت: ١٥ ميليون نفر در ١١ ماهه امسال به كلانتري‌ها و پاسگاه‌هاي پليس پيشگيري مراجعه كرده‌اند كه از اين تعداد ٤٠٠ هزار نفر به خدمات مشاوره ارجاع شده است. ٧٠ درصد اين افراد منجر به صلح و سازش شده است. 

وي با بيان اينكه ٨٦ درصد كل دستگيري‌ها مربوط به حوزه پيشگيري بوده است، به تشريح گزارش عملكرد پليس پيشگيري در سال جاري پرداخت و گفت: در سال ٩٤ سرقت از منزل، خودروي سواري، خودروي باري، لوازم خودرو و موتوسيكلت به ترتيب يك، پنج، يك، ٦/١٩درصد كاهش داشته است. 
 
به گزارش اعتماد، شرفي همچنين از افزايش نزاع و درگيري در سال جاري خبر داد و گفت: ٤٣ درصد از سرقت‌هاي كشف‌شده در كل ناجا مربوط به حوزه پليس پيشگيري است. همچنين ٢٢ درصد از موادمخدر مكشوفه، ٧٥ درصد از دستگيري سارقان، ٦٦ درصد كشف قاچاق كالا و ٥٣ درصد از دستگيري افراد شرور نيز مربوط به حوزه پليس پيشگيري بوده و از سوي ماموران اين پليس انجام شده است. 

به گفته وي، در مجموع ٨٦ درصد از كل دستگيري‌ها در حوزه ناجا، از سوي ماموران پليس پيشگيري انجام شده است. 

وي با بيان اينكه بيش از ١٠٠ هزار نفر از ماموران پليس پيشگيري در ايام نوروز به كار گرفته مي‌شوند، گفت: در پليس پيشگيري وسيع‌ترين مجموعه نيروي انتظامي و در بسياري از حوزه‌ها مسووليت دارد. 

شرفي گفت: سرقت از اماكن دولتي و خصوصي نيز ١٧ و ٥ درصد كاهش داشته است. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین