کد خبر: ۳۵۴۶۳
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۸۴ - ۱۱:۰۶

نقطه اشتراك يكي از پنج فيلم برتر وودي آلن است

آفتاب‌‌نیوز :  اين فيلم در پنج مورد نامزد دريافت جايزه "گلدن گلوب" از جمله بهترين درام شده است.

اين جوايز ‪ ۱۰‬ژانويه (‪ ۲۰‬ديماه) اعطاء مي‌شود.

"نقطه اشتراك" حول محور "رايز مايرز" بازيگر ايرلندي تبار مي‌گردد كه صعود يك حرفه‌اي در رشته تنيس را به تصوير در مي‌آورد كه از طريق آشنا شدن با طبقات بالاي جمعه نردبان ترقي را طي مي‌كند.

به‌نظر"رايز مايرز"اين شخصيت تنها از فرصت براي بهبود زندگي خود استفاده مي كند. تماشاگران فيلم در پايان فيلم با اين فكر دست و پنجه نرم مي‌كنند كه آيا زيركي "كريس" باعث صعود نردبان قدرت و ترقي موقعيت وي شد يا اين امر صرفا يك بخت و اقبال بود.

"مايرز" معتقد است كه بخت و اقبال نصيب كساني مي‌شود كه از آن استفاده مي كنند و كساني كه در انتظار مي‌نشينند آن را از دست مي‌دهند.

وي به‌تازگي در گفت وگويي اعلام كرد: مردمان خوش اقبال فرصت را مي‌شناسند و مردماني كه از اقبال خوش برخوردار نيستند آن را از دست مي‌دهند.

"مايرز" افزود: شما مي‌توانيد با داشتن استعداد خوش اقبال باشيد اما اگر آمادگي ذهني استفاده از اين استعداد را نداشته باشيد تا شما را تا آن حد كه قادر است بالا برد اين استعداد را هدر داده‌ايد.

"مايرز"ازبازيگراني نيست كه درصنعت نمايش زاده مي‌شوند و به‌مدرسه سينمايي مي روند و كار خود را از يك بازيگر تهي‌دست هاليوود شروع مي‌كنند و به يك هنرپيشه درجه اول تبديل مي‌شوند.

وي در "كانتي كورك" ايرلند زير نظر مادرش كه تنها زندگي مي‌كرد بزرگ شد و مدرسه را ترك گفت و يك سازمان بازيگري بريتانيايي او را كشف كرد.

اولين نقش اصلي او در فيلم "جنگ دكمه‌ها" موفقيت‌آميز نبود اما اين شكست باعث شد كه او تصميم بگيرد تا يك بازيگر خوب شود.

نقش يك قاتل در فيلم"كالينز" او رامشهور كرد و از آن پس نقش‌هاي برجسته -تري را ايفا كرد.

او معتقد است كه بهترين نقش‌ها تا زماني كه بازيگران به ‪ ۳۱‬يا ‪ ۳۲‬سالگي نرسيده‌اند بسوي آنان نمي‌آيد.براي اينكه نقش يك مرد را بازي كنيد بايد يك مرد باشيد. لذا من درنظر دارم با تغيير فيزيكي خود درهاي بيشتري را به روي خود باز كنم.

فيلم"نقطه اشتراك"از ‪ ۲۸‬سپتامبر(مهرماه) درهشت سينماي لس‌آنجلس و نيويورك به روي پرده نمايش رفته‌است و تاكنون ‪ ۷۲۰‬هزار دلار فروش داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین