کد خبر: ۳۵۴۶۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۹

شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شد

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: امسال و با رایزنی‌های متعدد شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام انتخاب شد.
آفتاب‌‌نیوز :
حیدرعلی کامیاب عصر پنج‌شنبه (20 اسفند) در نشست هم‌اندیشی با ورزشی‌نویسان استان گفت: پس از آن‌که دو سال قبل عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام برای استانبول در نظر گرفته شد با پایان این مدت شهرهای مختلف ایران کاندیدای دریافت این عنوان بودند.

وی افزود: با تلاش‌های مستمر شیراز موفق به کسب این عنوان شده است که به دنبال آن رویدادهای بسیار مهمی در این شهر اتفاق خواهد افتاد و می‌تواند زمینه‌ای برای معرفی هرچه بهتر شیراز و توانمندی‌های آن به جهان اسلام باشد.

کامیاب هم‌چنین با اشاره به برگزاری مسابقه‌های جهانی کشتی فرنگی در پایان اردیبهشت در شهر شیراز گفت: زیرساخت‌ها برای برگزاری این رویداد بین‌المللی در حال آماده شدن است و امیدواریم تا اردیبهشت ماه ورزشگاه شهید دستغیب برای برگزاری این مسابقه‌ها کاملا آماده شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان فارس تاکید کرد:‌ با توجه به ظرفیت رسانه‌ای موجود در فارس باید از اکنون نسبت به اطلاع‌رسانی مناسب پیرامون این رویداد مهم ورزشی اقدامات لازم انجام شده و فضا و شرایط برای میزبانی مطلوب سومین حرم اهل بیت (ع) از کشتی‌گیران جهانی آماده شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
محمد علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
0
لطفا دست از سر شیراز بردارید
بچه شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
بسیارعالی بیشترین امام زاده های عزیز درشیراز است ومردمی مهربان ومیهمان نواز باقدمتی چند هزار ساله وچه عجیب که این مورد انتخاب باعدالت انتخاب شده.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین