کد خبر: ۳۵۴۶۴۸
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲
هفته 23 لیگ برتر فوتبال

برد سپاهان در مشهد و پیروزی خانگی تراکتورسازی

در آغاز هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، تراکتورسازی در خانه فولاد را برد و سپاهان در مشهد برابر سیاه جامگان به پیروزی رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:30 امروز (پنج‌شنبه) آغاز شد و در نخستین دیدار تراکتورسازی در خانه به مصاف فولاد رفت. میزبان تبریزی در این بازی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا با 35 امتیاز موقتا به رده پنجم جدول صعود کند. ایوب کلانتری در دقیقه 8، محمد ایران‌پوریان در دقیقه 63 (پنالتی) و خالد شفیعی در دقیقه 96 برای تراکتورسازی گل زدند و ساسان انصاری در دقیقه 66 و 91 (هر دو گل از روی نقطه پنالتی) برای فولاد گل زدند. فولاد نیز با این باخت 24 امتیازی و در همان رتبه دوازدهم باقی ماند.

این دیدار بسیار پربرخورد و پرحاشیه بود؛ سه پنالتی اعلام شده در این بازی و اخراج کورش بختیاری‌زاده و دراگان اسکوچیچ، مربی و سرمربی فولاد در طول بازی به دلیل اعتراض به تصمیم‌های داور مهمترین اتفاقات حاشیه‌ای بازی بودند.

به گزارش ایسنا، در دیدار هم‌زمان، سپاهان در مشهد به مصاف سیاه جامگان رفت و موفق شد این تیم را با یک گل شکست دهد. موسی‌اف در دقیقه 90 تک گل بازی را به ثمر رساند. سپاهان با این برد 29 امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد. سیاه جامگان هم 20 امتیازی ماند و در همان رتبه چهاردهم قرار گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین