کد خبر: ۳۵۴۶۷۲
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰

استقلال صفر - پدیده صفر/ آبی‌ها با صدرنشینی سال 94 را تمام کردند

مصاف استقلال و پدیده با تساوی بدون گل مساوی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دیدار تیم های استقلال و پدیده مشهد در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی بدون گل به پایان رسید. استقلال با این تساوی همچنان صدرنشین باقی ماند و با صدرنشینی سال 94 را به پایان رساند اما رکورد شکست ناپذیری تیم پدیده برابر آبی های پایتخت همچنان باقی ماند.

نیمه نخست:

نیمه نخست این دیدار با احتیاط دو تیم و سعی در مالکیت توپ آغاز شد ولی در دقیقه هشتم بازی محمود خمیسی نزدیک بود دروازه تیم خودش را باز کند. ضربه سر او را مجتبی روشنگر به سختی راهی کرنر کرد تا اولین فرصت بازی از دست برود. بعد از این موقعیت تیم پدیده کمی جلو کشید ولی تلاش آنها نتیجه ای نداشت و بازی بعد از دقایقی به سمت تعادل پیش رفت.

از اواسط نیمه، استقلال بر بازی سوار شد ولی دفاع چند لایه تیم پدیده مانع از ایجاد فرصت جدی برای شاگردان مظلومی می شد و در آن سو تیم پدیده هم کاملا روی ضد حملات با برنامه بود هرچند که آنها هم نتوانستند از ضد حملات خود سودی ببرند.

یکی از جدی ترین فرصت های استقلال در این دیدار در دقیقه 38 به دست آمد که ارسال عادل شیحی برای شهباززاده را مدافع تیم پدیده با ضربه سر از دروازه تیمش دور کرد.

در دقیقه 45، عادل شیحی در محوطه جریمه حریف با پاس امید ابراهیمی صاحب توپ شد ولی ضربه پای چپ او با بی دقی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم:

استقلال نیمه دوم بازی را خیلی طوفانی شروع کرد و می توانست در همان اوایل بازی به گل برسد اما ضربه سر شهباززاده را مجتبی روشنگر با واکنشی دیدنی دفع کرد و برگشت این توپ را محسن کریمی از یک قدمی دوراه خالی پدیده به اوت زد تا بهترین فرصت استقلال برای گلزنی از دست برود.

در ادامه این دیدار بازهم استقلالی به فشار خود روی دروازه تیم پدیده ادامه دادند و این بار عادل شیحی نتوانست از فرصت گلزنی به دست آمده استفاده کند و با خودخواهی یک فرصت خوب را در دقیقه 51 از دست داد.

در ادامه این دیدار و در دقیقه 65 بازی بازهم استقلالی ها یک فرصت خوب را توسط محسن کریمی از دست دادند. او در داخل محوطه جریمه تیم پدیده با یک ضربه بی دقت توپ را به آسمان زد تا بازی همچنان صفر بر صفر باقی بماند.

به گزارش ایسنا، استقلالی ها در طول نیمه دوم این دیدار فشار خوبی را روی دروازه تیم پدیده آوردند ولی تلاش آنها نتیجه بخش نبود و شوت های بی دقت و پاس های نهایی ضعیف استقلالی‌ها را به گل نرساند و در سوی دیگر میدان تیم پدیده هم که در نیمه دوم برای حفظ نتیجه وارد میدان شده بود به هدفش رسید تا دو تیم امتیازات را با یکدیگر تقسیم کنند.

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، امین حاج محمدی، هرایر مگویان، میلادفخرالدینی، میثم مجیدی، امید ابراهیمی، روزبه چشمی (محمدرضا خرسندنیا 42)، سجاد شهباززاده، محسن کریمی (آرش برهانی 75)، عادل شیحی و جابر انصاری (بهنام برزای 54)

ترکیب پدیده: مجتبی روشنگر، محمدحسین مرادمند، محمود خمیسی، مسعود نظرزاده، کریم احمدی، میثم نقی‌زاده، حسین بادامکی (فریبرز گرامی 75)، علی فرامرزی، محسن یوسفی (محسن بیات 75)، مهدی خیری (بهمن سالاری 89) و یونس شاکری.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین