کد خبر: ۳۵۴۶۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳

رحمتی: بعد از تعطیلات عید حرف‌هایی می‌زنم که مردم بعضی آدم‌های این فوتبال را بهتر بشناسند

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت که پس از تعطیلات نوروز حرف‌هایی دارد که ذهن مردم را نسبت به برخی از اهالی فوتبال ایران روشن خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال پس از تساوی این تیم برابر پدیده در آخرین دیدار استقلال در سال 94 گفت: قصد مصاحبه نداشتم اما چون آخر سال است خواستم از همه هواداران عزیزمان که در سرما و گرما و در شرایط خوب و بد از ما حمایت کردند تشکر کنم.

او افزود: متاسفانه امروز شرایط در بازی طوری شد که نتوانستیم یک برد شیرین به هواداران تقدیم کنیم و شرمنده‌شان شدیم. من دست تک تک آن‌ها را می‌بوسم.

به گزارش ایسنا، رحمتی در ادامه اظهار کرد: آخر سال است و حرف‌هایی دارم که دوست ندارم به خاطر تعطیلات به گوش مردم نرسد. بعد از تعطیلات عید، حرف‌هایی می‌زنم که ذهن مردم نسبت به برخی آدم‌های این فوتبال روشن شود و آن‌ها را بهتر بشناسند و بدانند که چه خبر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۰
0
0
باز بگم بگم شروع شد ... خجالت بکشید. بجای این خاله زنک بازی ها حرفه ای باشید و بزارید فوتبال کشور در آرامش راه خودشو بره . اگه حرفی دارید تو زمین بزنید . نه اینکه ذهن مردم رو متشنج کنید و آرامش سایر گروه ها رو بهم بزنید.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۱
0
0
گیرم حرفی بزنید چه سودی به حال مردم دارد پول بی زبون میدن به شما عشق وحالش می کنید بعد غصه اش برای مردم باشد علمی دارید پزشکی هستید معلمی هستید چه سودی برای مملکت دارید
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین