کد خبر: ۳۵۴۶۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹

گل‌محمدی: آنهایی که منافع‌شان قطع شده علیه ما شعار می‌دهند

یحیی گل محمدی گفت که با توجه به فاصله نزدیک تیم های بالای جدول فشار روانی روی بازیکنان تیمش زیاد است.
آفتاب‌‌نیوز :
 سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن پس از تساوی تیمش مقابل سایپا در پاسخ به اینکه تعداد اندکی از هواداران شعار حیا کن رها کن علیه شما سر دارند گفت: به هر حال باید بررسی کنیم که چرا در این شرایط علیه تیمی که سوم لیگ است و در فینال جام حذفی است شعار می دهند. تصور می کنم که شاید منافع برخی به خطر می افتد که این صحبت ها را مطرح می کنند. ما باید ریشه یابی کنیم، فکر می‌کنم برخی از منافع آن ها از طرف باشگاه قطع شده و برای همین این صحبت ها را می کنند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: برای من مهم تیم ذوب آهن است و مهم این است که این باشگاه درست شود و مهم برند باشگاه ذوب آهن است و امید داریم که بتوانیم روز به روز با نتایجی که به دست می آوریم زحماتی که کارگران ذوب آهن می کشند جبران کنیم. من جا دارد که در پایان سال از زحمات آن ها تشکر کنم. اگر زحمات آن ها نبود ما اینجا نبودیم و در این جایگاه قرار نداشتیم و به خاطر زحمات آنهاست که ما بازی می کنیم و قرارداد می بندیم و از همه آن ها تشکر کنیم.

به گزارش ایسنا،او در پاسخ به این سوال که با توجه به نتایجی که به دست آمده رقیب هایتان را چه تیم هایی می دانید؟ گفت: همه تیم ها فاصله نزدیکی دارند. خوب بازی می کنند و با توجه به فاصله نزدیک فشار روانی روی تیم ما زیاد است الان تراکتورسازی با توجه به نتایجی که در آسیا گرفته دارند خودشان را به صدر نزدیک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین