کد خبر: ۳۵۴۷۷۳
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴

پیروزی العربی در شب گلزنی دژاگه

العربی در شبی که اشکان دژاگه هم گلزنی کرد و هم پاس گل داد موفق شد با دو گل الجیش را از پیش رو بردارد و یک پیروزی ارزشمند را کسب کند.
آفتاب‌‌نیوز :
در ادامه هفته بیست و دوم لیگ ستارگان قطر چهار دیدار برگزار شد که در حساس ترین بازی العربی در ورزشگاه خانگی خود از الجیش پذیرایی کرد که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر شاگردان جیان فرانکو زولا در العربی به پایان رسید.

این دیدار برای دو تیم به خاطر وضعیتی که در جدول رده بندی داشتند بسیار حساس بود. در ترکیب العربی اشکان دژاگه و جواد نکونام دو ستاره ایرانی این تیم به میدان رفتند.

دژآگه بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و بدون شک بهترین بازیکن میدان بود چرا که هم یک گل به ثمر رساند و هم یک پاس گل داد تا سهم بسزایی در پیروزی تیمش داشته باشد.

دژاگه در این دیدار در دقیقه 14 گل نخست بازی را به ثمر رساند تا العربی پیش افتد و تنها چهار دقیقه بعد هم یک پاس گل به پائولینیو داد تا شب درخشانی را پشت سرگذارد. جواد نکونام دیگر بازیکن ایرانی العربی هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.

العربی با پیروزی که در این دیدار به دست آورد 34 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد تا به کسب سهمیه امید زیادی داشته باشد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس السد در غیاب مرتضی پور علی گنجی در ورزشگاه خانگی خود از الخریطیات پذیرایی کرد و موفق شد که با یک گل برابر این تیم به پیروزی برسد تا با 39 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی جای گیرد.

به گزارش ایسنا، الریان با 60 امتیاز در صدر جدول رده بندی جای دارد و قهرمانی خود را نهایی کرده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین