کد خبر: ۳۵۴۸۶۰
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱

واکنش دیدنی نوجوانان به ویندوزی که قبل از آن‌ها متولد شده+فیلم

شاید شما هم از آن دست افرادی باشید که هرگز با ویندوز ۹۵ کار نکرده‌اید.
آفتاب‌‌نیوز :
 ویندوز ۹۵ همانطور که از نامش پیداست سال ۱۹۹۵ میلادی به بازار عرضه شد و در زمان خود نسبت به سیستم‌ عامل‌های قدیمی‌تر جهشی بزرگ به شمار می‌رفت.

در یک برنامه، تعدادی از نوجوانانی که ممکن است حتی بعد از سال ۹۵ به دنیا آمده باشند را در مقابل یک دستگاه کامپیوتر قدیمی با سیستم عامل ویندوز ۹۵ قرار داده‌اند تا ببنیم واکنش آن‌ها از دیدن چنین سیستم عاملی چه خواهد بود.



با وجود این که مایکروسافت با ارائه ویندوز ۹۵ یک گام مهم در ارتقا سیستم عامل‌ها برداشته بود اما وقتی این نوجوانان آن را با ویندوز ۷ یا ۱۰ مقایسه می‌کنند می‌گویند که گوشه‌های آیکن‌ها و منوها کمی تیز و زمخت است! تماشای آن‌ها وقتی برای روشن کردن کامپیوتر دچار سردرگمی می‌شوند و یا از مقدار زمانی که برای روشن شدن سیستم باید منتظر بمانند تعجب می‌کنند، بسیار جالب است.

به گزارش گجت‌نیوز،موضوع دیگری که بسیار خنده‌دار بنظر می‌رسد این است که وقتی می‌فهمند که برای اتصال به اینترنت چیزی به نام WiFi وجود ندارد و باید از ابزاری به نام مودم استفاده کنند، متحیر می‌شوند؛ برخی از آن‌ها حتی نمی‌دانند مودم چیست و برخی دیگر چیزهایی درباره آن شنیده‌اند و می‌گویند همان وسیله‌ای که صداهای عجیب و غریب دارد! بعد از زمانی که برای بارگذاری هر صفحه باید سپری کنند گله می‌کنند و اشاره می‌کنند که امروز با وجود اینترنت بی‌سیم و موبایل در هر لحظه به همه چیز دسترسی دارند و نمی‌توانند زندگی را بدون اینترنت تصور کنند.

آیا شما هم از آن دست کاربرهایی هستید که هرگز ویندوز ۹۵ ندیده‌اید؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین