کد خبر: ۳۵۴۹۰۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

وزیر بهداشت عنوان کرد؛ مردم تخلفات بهداشتی را با ۱۴۹۰ و۱۹۰مطرح کنند

وزیر بهداشت، از آماده باش تیم های بهداشتی در ایام نوروز خبر داد و گفت: مردم، تخلفات بهداشتی را با ۱۴۹۰ و ۱۹۰ مطرح کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر سید حسن هاشمی روز شنبه در مانور آماده باش نیروهای بهداشتی تاکید کرد: قوه قضائیه و وزارت بهداشت از جمله دستگاه‌هایی هستند که باید جهت حفظ حقوق شهروندی به هنگام و هم‌تراز جرم برخورد لازم را انجام دهند، همچنین کسانی که در زمینه غذا و آشامیدنی مردم تقلب می‌کنند بدترین ظلم را کرده و این مسئله از جنایت هم بالاتر است.

به گزارش مهر، وی افزود: امیدواریم آنطور که مردم انتظار داریم بتوانیم از سلامت شان مراقبت کنیم که این مسئله باعث امنیت نیز می‌شود و مهم بوده که مردم فکر کنند به حقوق آنها احترام گذاشته می‌شود.

وزیر بهداشت خطاب به بازسان و کارشناسان نظارتی معاونت بهداشت، گفت: مراقبت کنید که بی‌جا کسی را متهم نکنید و منصفانه همه چیز دنبال شود.

هاشمی با اشاره به فعالیت بیش از ۴۵۰۰ بازرس بهداشتی در قالب ۱۷۰۰ تیم نظارتی در ایام نوروز، اظهارداشت: امیدواریم ارایه کنندگان خدمت نیز موازین بهداشتی را رعایت کنند و میزبان خوبی برای مردم باشند.

وی با اشاره به مسئولیت دستگاه قضائی در برخورد با تخلفات، گفت: امیدواریم دوستان دستگاه قضا نیز با تشکیل تیم های اختصاصی و بازرس کشیک در ایام نوروز، امکان بروز تخلف را ندهند.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مردم می‌توانند هر گونه تخلفات خود در زمینه بهداشتی را از طریق شماره تلفن‌های ۱۴۹۰ و ۱۹۰ با کارشناسان بهداشتی در میان گذاشته و همکاران ما ۲۴ ساعته آماده پذیرای مردم در این زمینه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین