کد خبر: ۳۵۴۹۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

ارزش کارت طلایی ایران خودرو در تصادفات چقدر است؟/ گلایه های یک شهروند

یک شهروند در تماس با سرویس مشکلات مردم از عدم خدمت رسانی ایران خودرو در موارد تصادف و با وجود داشتن کارت طلایی گلایه کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مخاطبان سرویس مشکلات مردم در تماس با ما، ضمن گلایه از خدمات پشتیبانی ایران خودرو، نارضایتی خود را از این خدمات اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این شهروند در تماس خود اظهار کرد: خودرویی دارم که دارای کارت طلایی ایران خودرو است و طبق توافق و قراردادی که مشتریان با ایران خودرو دارند، انتظار می رود در مواقع مورد نیاز، این شرکت، خدمات لازم را به دارندگان کارت طلایی ارائه کند. ساعت 23 دیشب در محور اتوبان آزادگان (کمربندی تهران) در حال تردد بودم که لاستیک خودرو ترکیب و با گارد ریل اطراف اتوبان تصادف کردم. 

وی با اظهار اینکه همان ساعت با پشتیبانی ایران خودرو تماس گرفتم، گفت: به من اظهار کردند ما جرثقیل نداریم ماشین شما را از حاشیه خیابان بیرون بیاوریم. خودتان اقدام به این کار کنید. ساعت 1 بامداد موفق شدم با جرثقیل شخصی اجاره ای، خودرو را از حاشیه خیابان خارج کنم و مجددا برای انتقال خودروی تصادفی به نمایندگی ایران خودرو با خدمات پشتیبانی این شرکت تماس گرفتم. پس از یک ساعت، خودروی امدادی رسید ولی گفت چون لاستیک پنچر است و تعویض لاستیک در تعهد من نیست، بدون هیچ کمکی از محل دور شد.

ارزش کارت طلایی ایران خودرو در تصادفات چقدر است؟/ گلایه های یک شهروند

این شهروند در ادامه کش و قوس خود با خدمات پشتیبانی این شرکت گفت: ساعت 4 صبح در حاشیه ناامن اتوبان، بالاخره پس از تماسهای مکرر، یکی از نمایندگی ها حاضر شد خودروی دیگری را برای انتقال ماشین تصادفی به تعمیرگاه اعزام کند. حالا سئوال اینجاست کارت طلایی ایران خودرو به چه درد می خورد؟

موارد فوق و مشخصات این شهروند جهت دریافت پاسخ به روابط عمومی ایران خودرو ارسال شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
بردیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
2
واقعا خدمات پشتیبانی ایرانخودرو بسیار ضعیف هست من سه ماه پیش پژو پارس صفر خریدم همون لحظه اول صندلی راننده قسمت برقیش کار نمیکرد بردم گارانتی که برام درستش کنن الان سه ماه گذشته هنوز صندلی برام نیومده ... در ضمن هر نمایندگی هم که میری تا اشنا نداشته باشی کارت رو راه نمیندازن ... در کل خدمات ایران خودرو افتضاع به معنای واقعی هست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
0
1
مفت نمی ارزه خدماتشون.من تمدیدنکردم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین