کد خبر: ۳۵۴۹۹۲
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۷

خرابکاری ماموران فرودگاه و واکنش خواننده سرشناس+تصویر

نوشته ماموران گمرک فرودگاه مصر روی گیتار باارزش برایان آدامز سبب‌ساز گلایه و شکایت این خواننده سرشناس شد.
آفتاب‌‌نیوز :
 خواننده برنده جایزه گرمی که برای اجرای کنسرت به مصر رفته بود، پس از بازگشت از این کشور متوجه شد که ماموران گمرک مصر با ماژیکی سبز روی گیتار گرانقیمتش چیزی نوشته‌اند.

این خواننده یک عکس از گیتار خود را در اینستاگرام منتشر کرد و در واکنش به این کار گمرک مصر نوشت : «گرافیتی گمرک فرودگاه روی گیتار مارتین دی-18 سال 1957 من.»

آدامز در این باره گفت که از آغاز با وارد کردن تجهیزات به مصر با مشکل روبه‌رو بوده‌اند و در نهایت وقتی وسایل خود را تحویل می‌گیرند، متوجه می‌شوند که تمام آن‌ها علامت‌گذاری شده‌اند. او در ادامه گفت که کسی به خاطر این کار از او عذرخواهی نکرده است.

یکی از مسئولان گمرک مصر در این رابطه گفت که تمام تجهیزات با شماره سریال نشانه‌گذاری می‌شوند، اما این کار را با برچسب انجام می‌دهند نه با ماژیک. او احتمال می‌دهد که شاید این خطا از جانب کارمندان گمرک نباشد.

به گزارش خبرآنلاین، البته انتشار عکس گیتار برایان آدامز سبب شد که بسیاری از مصری‌ها از رسانه‌های اجتماعی استفاده کرده و در این باره شوخی کنند. در یکی از این شوخی‌ها آمده است : «آیا برایان آدامز نمی‌داند که ما ماسک توت‌آنخ‌آمون را با چسب وصله پینه کردیم؟ این خیلی عادی است اگر روی یک گیتار شصت ساله چیزی بنویسیم.»

خرابکاری ماموران فرودگاه و واکنش خواننده سرشناس+تصویر

منبع : گاردین / 11 مارس
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین