کد خبر: ۳۵۴۹۹۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

زیبایی‌های بی‌نظیر از کوههای دنیا+تصاویر

کوه‌ها، حقیقتا پدیده ای طبیعی و خیره کننده هستند که وجودشان علاوه بر آنکه محکم بودن را به ما یاد می دهد،ماهی یک بار نفس کشیدن در هوای پر لطافتش عمرتان را هم دوبرابر می کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 بهار بهترین فصل برای تماشای مناظر کوهستانی ،کفش مناسب پوشیدن ،کوله پشتی را برداشتن و زدن به دل کوهستان است.در ادامه مناظر کوهستانی تماشایی را می بینید که اگر نتوانستید چشم از آنها بردارید ،مسئولیتش با خودتان است!

کوه های راکی از بریتیش کلمبیا-کانادا- تا نیومکزیکو-آمریکا- قد برافراشته اند. در پایین این همه شکوه دریاچه های شفاف و یک دست عکس یار قدبلندشان را منعکس می کنند.
کوه های راکی از بریتیش کلمبیا-کانادا- تا نیومکزیکو-آمریکا- قد برافراشته اند. در پایین این همه شکوه دریاچه های شفاف و یک دست عکس یار قدبلندشان را منعکس می کنند.
"آلپ" معروف و زیبا از میان 8 کشور می گذرد و هر 4 فصل زیبا و تماشایی است.
کوه آسمان یا
کوه آسمان یا "تیان شیان" در میان مرزهای چین، قزاقزستان و قرقیزستان کشیده شده است.
رشته کوه های
رشته کوه های "آند" در آمریکای جنوبی طولانی ترین رشته کوه های دنیا هستند. علاوه بر زیبایی های خیره کننده فعال بودن قله های آتشفشانی این رشته کوهها بسیار مورد توجه هستند.
بله،
بله، "هیمالیا" با داشتن 9 قله بلند جهان از میان 10 قله، بالا و بلندیش را به رخ همه می کشد!
کوه های
کوه های "اطلس" در میان 4 کشور آفریقایی: مراکش، الجزیره، تونس و مغرب قد برافراشته است.
کوهستان های
کوهستان های "هایلندز شرقی" در استرالیا که به خاطر قله هایش مشهور نیست بلکه جذابیتش را مدیون پرتگاهها و فلاتهاست.
کوه های
کوه های "کارپات" به شکل یک کمان میان اروپای مرکزی و جنوبی کشیده شده اند. البته بخش اصلی آن در کشور رومانی قرار دارد و دارای چشمه های آب گرم است.
کوه های
کوه های "دولومیتیس" در شمال شرقی ایتالیا قرار دارند.اگرچه که این کوهها برای انجام ورزشهای زمستانی مشهورند اما در ماههای گرم سال چهره ای مانند تصویر فوق دارند پس قضاوت با خودتان!
منبع: توریسم‌آنلاین
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین