کد خبر: ۳۵۵۰۲۸
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱

افشارزاده: اعتقادی به نحسی برنامه نود ندارم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: من به نحسی برنامه 90 اعتقادی ندارم و هواداران هم نباید این خرافه‌ها را بگویند.
آفتاب‌‌نیوز :
 ورزش سه نوشت: بهرام افشارزاده در مورد اینکه بالاخره استقلال به سفر سوئد در عید نوروز می رود یا خیر گفت: تعداد بازیکنان مصدوم و ممنوع‌الخروج ما زیاد است و از سویی تعدادی هم باید به اردوی تیم ملی بروند در این شرایط صلاح به این سفر نیست. ما در حال نامه نگاری هستیم که بازی را به تعویق بیندازیم و در خرداد این سفر انجام شود. اگر تیم به این سفر برود و بازی را هم ببازد روحیه تیم خراب می شود. روز ۱۵ فروردین هم بازی سختی با استقلال خوزستان داریم و باید به فکر این مسابقه باشیم.

وی در خصوص بازی با پدیده و تساوی در آخرین بازی سال گفت: نمی خواهم در مورد بازی صحبت کنم. در هر صورت همه بازی ها سخت است.

افشارزاده در ارتباط با اینکه روزبه چشمی در این مسابقه با بدشانسی روبرو شد و البته در فضای مجازی هواداران این تیم به شدت به عادل فردوسی پور خرده گرفته اند و برنامه او را نحس خوانده اند گفت: به هر حال فوتبال همین است. من به این بحث ها اعتقادی ندارم و این خرافه گویی ها درست نیست. من خودم هم با عادل فردوسی پور صحبت می کنم. هواداران ما هم نباید این حرف ها را مطرح کنند.

سرپرست استقلال در خصوص اینکه مهدی رحمتی هم بعد از بازی به نحسی ۹۰ اشاره کرد گفت: او هم حتما تحت تاثیر بازی سخت با پدیده این حرف را زده است. ما بازی سختی را پشت سر گذاشتیم.

افشارزاده در ارتباط با اینکه روزبه چشمی چه زمانی عمل می کند گفت: ما دکتر او صحبت کردم و به زودی تحت عمل جراحی قرار می گیرد. به هر حال بدشانسی آخر سال بود اما امیدواریم با سال جدید دیگر روزهای خوب بیاید و کمتر دچار این گرفتاری ها شویم. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین