کد خبر: ۳۵۵۰۴۶
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

پیروزی ساوتهمپتون و بورنموث در لیگ برتر

با پیروزی ساوتهمپتون و بورنموث هفته سی‌ام لیگ برتر انگلیس ادامه یافت.
آفتاب‌‌نیوز :
 سی‌امین هفته رقابت های لیگ برتر انگلیس با برگزاری 2 دیدار ادامه یافت که در یکی از مهمترین دیدارها ساوتهمپتون در خانه به دیدار استوک سیتی رفت و با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید تا برنده جدال دو تیم میانه جدولی باشد.

در این دیدار ابتدا گراتزیانو پله که شانس زیادی برای حضور در یورو 2016 به عناون مهاجم ثابت تیم ملی ایتالیا دارد در نیمه نخست توانست دو بار برای تیمش گلزنی کند تا نیمه نخست با برتری دو گله ساوتهمپتون به پایان برسد ولی در نیمه دوم مارکو آرناتوویچ موفق شد یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد تا این دیدار با برتری دو بر یک مهمان به پایان برسد. همپچنین سادیو مان، مهاجم ساوتهمپتون در دقیقه 90 با دریافت کارت قرمز از زمین اخراج شد تا تیم مهمان با یک بازیکن کمتر بازی را به پایان ببرد و این بازیکن نیز 3 بازی بعدی تیمش را از دست بدهد.

در دیگر دیدار تیم پرنوسان بورنموث توانست با نتیجه 3 بر 2 سوانسی را از پیش روی بردارد.

در دیدارهای این هفته بازی لیورپول و چلسی که قرار بود فردا برگزار شود به دلیل حضور چلسی در جام حذفی به زمان دیگری موکول شد. با این حال فردا یکشنبه تیم دوم جدول، تاتنهام باید در خانه آستون ویلا به میدان برود که این دیدار تقابل تیم بالای جدول با تیم قعرنشین است.

به گزارش ایسنا،فردا همچنین در ادامه جام حذفی انگلیس تیم بحران زده منچستریوناید بعد از شکست برابر لیورپول در لیگ اروپا به دیدار وستهام خواهد رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین