کد خبر: ۳۵۵۰۵۳
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۹

آتش‌بازی بایرن‌مونیخ قبل از دیدار با یوونتوس

بایرن مونیخ موفق شد با 5 گل وردربرمن را در هم بکوبد تا با روحیه خوب خود را آماده دیدار با یوونتوس در لیگ قهرمانان کند.
آفتاب‌‌نیوز :
 در ادامه بازی های هفته بیست و ششم بوندسلیگا، هوفنهایم در خانه میزبان ولفسبورگ بود که در پایان حریف خود را با نتیجه یک بر صفر شکست داد. تک گل این بازی را آندره کراماریچ در دقیقه 3 بازی به ثمر رساند تا هوفنهایم در پایان این بازی با 24 امتیاز در جایگاه هفدهم جدول باقی ماند و ولفسبورگ نیز با 37 امتیاز از جایگاه هفتم تکان نخورد.

در دیگر دیدار بایرن مونیخ با برد آسان در بازی خانگی مقابل وردبرمن به پیشواز لیگ قهرمانان اروپا رفت. باواریایی ها توانستند با 5 گل حریف خود وردربرمن را در هم بکوبند. تیاگو آلکانترا خیلی زود در دقیقه 9 با یک بغل پا پاس کومان را به گل نخست تیمش تبدیل کرد. در ادامه باز هم این کومان جوان بود که در متن حرکت بایرنی ها دیده شد. او این بار در دقیقه 31 نفوذ کرد و با ارسال خوب خود توماس مولر را در موقعیت گل قرار داد و این بازیکن گلزن نیز قدر این موقعیت را دانست تا نام مولر نیز در بین گلزنان این دیدار ثبت شود.

در نیمه نخست دیگر شاهد رد و بدل شدن گلی نبودیم تا اینکه در نیمه دوم نوبت به فرانک ریبری رسید تا گل سوم تیمش را به ثمر برساند. دقیقه 86 بایرن مونیخ با ضربه دیدنی روبرت لواندوفسکی بهترین گلزن خود در این فصل به گل چهارم رسید و در ادامه پایان بخش شب باشکوه بایرنی ها گلزنی تیاگو آلکانترا برای دومین بار بود که باعث شد این دیدار با برتری 5 بر صفر بایرن مونیخ به پایان برسد. بایرن مونیخ موقتا اختلاف خود با دورتموند را به 8 امتیاز رساند. همچنین با این برد نوار دو هفته برد نداشتن بایرن و دو هفته برد پی در پی برای وردربرمن پاره شد.

دیدار دارمشتات و آوگسبورگ با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید و بازی اینگولشتات و اشتوتگارت نیز به تساوی 3 بر 3 رسیدند.

به گزارش ایسنا،همچنین کلن در زمین هانوفر به برتری 2 بر صفر رسید و مونشن گلادباخ با 3 گل فرانکفورت را از پیش روی برداشت.

بایرن مونیخ بعد از صعود ولفسبورگ به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان این فرصت را دارد تا با برتری برابر یوونتوس دومین نماینده آلمان در جمع 8 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین