کد خبر: ۳۵۵۰۸۶
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴

قتل پس از ماه‌عسل+تصاویر

یک وکیل‌مدافع پس از بازگشت از ماه عسل به قتل رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آقای " دیوید مارک ادوارد " 52 ساله اهل " چورلی - انگلستان " پس از بازگشت از ماه عسل در یک حمله توسط ضربات چاقو به قتل رسید .

به گزارش آفتاب به نقل از باشگاه خبرنگاران، آقای " ادوارد " که به عنوان یک وکیل مدافع پرونده های جنایی درشهر  "لانک شایر" مشغول به کار بود پس از نامزد شدن با همسر جدید خود، در ماه گذشته با یک دیگر ازدواج کردند و برای ماه عسل به همراه همسرش به  " لاس وگاس "رفت .

جسد آقای " ادوارد " که به اثر یک جراحت در ناحیه سینه اش فوت کرده بود،در نزدیکی خانه ی 320000 پوندی اش یافت شد و همچنین چمدانهای بسته شده که در پشت درب اتاق خانه مشترک او با همسر جدیدش باقی مانده بود توسط پلیس ضبط شد .

قتل پس از ماه‌عسل+تصاویر

پلیس در این رابطه یک خانم 42 ساله را که گفته می شود همسر اول آقای " ادوارد " است به عنوان مضنون به قتل بازداشت کرد.

خانم " شارون که حدود 10 سال پیش با آقای  " اردوارد " ازدواج کرد و 4 فرزند مشترک دارند به قتل آقای " ادوارد " متهم است.

پلیس در گزارش خود گفت:  قتل آقای " ادوارد " در ساعت 8 شب یکشنبه روی داده است و قربانی با دریافت یک ضربه به سینه اش فوت کرده است قربانی که به 3 زبان صحبت می کرد به مدت 26 سال به عنوان وکیل در پرونده های جنایی در منطقه های " چورلی انگلستان -لی لندبلک برن و برن لی " کار می کرد.

پلیس در پایان افزود:  در حال تحقیق و بررسی بیشتر چگونگی جنایت و جزئیات آن است و به زودی قاتل بی رحم او مشخص و مجازات خواهد شد.

قتل پس از ماه‌عسل+تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین