کد خبر: ۳۵۵۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸

آتش سوزی یک کارگاه در بازار کفاشان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک کارگاه تولیدی کفش در بازار کفاشان تهران خبرداد و گفت: این آتش سوزی با تلاش چندین ساعته آتش نشانان مهار شد و دو کارگر تبعه کشور افغانستان دچار مصدومیت شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
سیدجلال ملکی افزود: ساعت 1:51 دقیقه بامداد امروز حادثه آتش سوزی در یک ساختمان شش طبقه کارگاهی در خیابان ظهیرالاسلام، خیابان مصباح به سامانه 125 اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به وجود چندین کارگاه تولیدی کفش در هر طبقه این ساختمان اظهار کرد: در طبقه سوم این ساختمان در یک کارگاه 30 متری، چند کارگر افغان حضور داشتند که یکی از این کارگران در حالی که یک ظرف بنزین در دست داشت به دلیل برهم خوردن تعادل خود، این ظرف بنزین بر روی یک اجاق خوراک پزی سرنگون می شود.

ملکی گفت: بر اثر این حادثه شعله های آتش کارگاه تولیدی کفش را فراگرفته و آتش نشانان با استفاده از چندین خاموش کننده دستی 50 کیلویی موفق می شوند در همان لحظات اولیه آتش را تحت کنترل خود قرار دهند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: عملیات مهار آتش خیلی سریع انجام شد اما به دلیل حجم زیاد دود در این کارگاه کوچک عملیات تخلیه دود ساعت ها به طول انجامید.

وی بیان کرد: آتش نشانان در ساعت 3 بامداد امروز به این عملیات پایان داده و دو کارگر تبعه افغان که دچار مصدومیت جزیی شده بودند را تحویل عوامل اورژانس دادند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین