کد خبر: ۳۵۵۱۹۹
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷

جریمه 170 میلیاردی متخلفان در 6 روز کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی

رئیس کشیک نوروزی سازمان تعزیرات حکومتی از انجام بیش از 8 هزار بازرسی مشترک در 6 روز نخست کشیک نوروزی این سازمان و جریمه 170 میلیارد ریالی متخلفان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدحسن سرابیان با اشاره به گذشت 6 روز از آغاز کشیک نوروزی گفت: در این 6 روز، 8 هزار و 291 مورد بازرسی مشترک انجام شده که منجر به تشکیل 6 هزار و 882 پرونده برای متخلفان در سازمان تعزیرات حکومتی شده است.


به گزارش ایسنا، وی افزود: میزان محکومیت صادره در 6 روز نخست مرحله اول کشیک نوروزی 170 میلیارد و 993 میلیون و 647 هزار ریال بوده است.

سرابیان در مورد نوع تخلفات در 6 روز کشیک نوروزی گفت: بیشترین تخلفات مربوط به حوزه کالا و خدمات بوده است و در بخش کالا و خدمات استان‌های مازندران، تهران و کرمانشاه در بخش قاچاق کالا و ارز استان‌های سیستان و بلوچستان، فارس و خراسان رضوی و در بخش تخلفات بهداشتی و دارویی استان‌های خراسان رضوی و کهگیلویه و بویراحمد بیشترین پرونده‌های وارده را داشته‌اند.

وی با اشاره به برگزاری طرح‌های مشترک با دستگاه‌های نظارتی گفت: علاوه بر همکاری‌های انجام شده با دستگاه‌های نظارتی، سازمان تعزیرات حکومتی در این بازه زمانی 2 طرح ویژه با سازمان استاندارد و وزارت بهداشت، دارو و درمان در قالب گشت‌های مشترک نیز برگزار کرده است.

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت مشترک تعزیرات حکومتی با هشدار به متخلفان گفت: سازمان تعزیرات حکومتی به عنوان یکی از اعضای ستاد خدمات سفر و مرجع رسیدگی کننده در ایام تعطیلات نوروزی در خدمت مردم است و به صورت قاطع با متخلفان برخورد می‌کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را برای رسیدگی از طریق سامانه 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و یا سامانه پیامکی 30009651 سازمان تعزیرات حکومتی اعلام کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین