کد خبر: ۳۵۵۳۳۸
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

رکوردشکنی در بورس ادامه دارد/صعود شاخص کل به قله 80هزار واحدی

روند صعودی بورس و اوراق بهادار با اجرایی شدن برجام، همچنان ادامه دارد به گونه ای که در معاملات صبح امروز(دوشنبه) شاخص کل تاکنون با رشد 904 واحدی از مرز 80 هزار واحد گذشته است.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایرنا، تا این لحظه از معاملات بازار سرمایه، 780 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش دو هزار و57 میلیارد و 985 میلیون ریال در 48 هزار نوبت انجام شده است.

بیشترین تاثیر مثبت بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام نیز به نام نمادهای معاملاتی فولاد، رمپنا، تاپیکو، همراه، اخابر، فملی و کچاد رقم خورد.

شاخص های اصلی بازار سرمایه تا این لحظه همگی مثبت بودند به طوری که شاخص قیمت(وزنی - ارزشی) 345 واحد، کل(هموزن) 125 واحد، قیمت(هموزن) 105 واحد، آزادشناور یک هزار و 40 واحد، شاخص بازار اول 673 واحد و شاخص بازار دوم هزار و 737 واحد رشد کردند.

بازار سرمایه کشور بویژه بورس تهران، با اجرایی شدن برجام و لغو تحریم ها روند صعودی خود را آغاز کرده و همچنان رونق دوباره ای یافته است؛ به طوری که در روز اجرای برجام(28دی ماه)شاخص کل در ارتفاع بیش از 65 هزار واحدی بود و با رشد بیش از 20 درصدی در حدود دوماه اخیر، تاکنون به رکورد 80 هزار واحدی رسیده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین