کد خبر: ۳۵۵۳۶۰
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵

کشف 7000 کیلو مواد محترقه و بازداشت 1304 نفر توسط ناجا

سخنگوی ناجا در آستانه چهارشنبه آخر سال از کشف ٧٠٠٠ کیلوگوم مواد محترقه و بازداشت 1304 تن در این رابطه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سردار منتظرالمهدی در آخرین نشست خبری سال ٩٤ در این باره گفت: خوشبختانه با هوشیاری و مشارکت شهروندان آمار حوادث چهارشنبه سوری کاهش یافته است.

وی با اشاره به کشف ٧٠٠٠ کیلو مواد محترقه در کل کشور از کاهش ٨ درصدی این کشیفات خبر داد.

وی در عین حال به افزایش ١٣٢ درصدی دستگیرشدگان در این باره اشاره کرد و تعداد افراد بازداشت شدگان را 1304 نفر بیان کرد که تعدادی از آنها به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

وی همچنین شعار نوروزی امسال ناجا را پلیس، مردم، نظم و قانونمندی و نشاط بهاری بیان کرد.

سخنگوی ناجا همچنین به استقرار ٢٠٠٠ چادر نوروزی در سراسر کشور اشاره کرد و افزود: ٤٠٠ چادر نوروزی در تهران استقرار خواهد یافت.

وی با اشاره به کاهش سرقت در سال جاری و تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت عنوان کرد: بیش از ٥٢ درصد سرقتها را سرقت‌های خرد شامل می شود و بیش از ٥٠ درصد سرقت‌ها نیز توسط معتادین انجام شده است.

منتظرالمهدی در ادامه از شهروندان به ویژه مسافران نوزوزی خواست که به هیچ عنوان پول نقد و اشیاء گران قیمت را در منزل نگهداری نکنند و به صندوق‌های امانات بانکها بسپارند.

سخنگوی ناجا همچنین در ادامه گزارش عملکرد پلیس‌های ناجا در سال جاری در بیان گزارش عملکرد پلیس امنیت از تذکر و یا توقیف ٣٠ هزار خورو که موجب ناامنی و سلب آسایش شهروندان شده بود خبر داد.

به گزارش ایسنا، منتظرالمهدی اظهار کرد: در سال جاری ٤٠٠٠ خودرو و ١٠٠٠ موتور سیکلت به ناوگان ناجا افزوده شد و براین اساس توان تحرک زمینی پلیس افزایش ٨٠ درصدی را شاهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین