کد خبر: ۳۵۵۳۷۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹

سرقت پیرمرد مسلح از یک بانک

پیرمرد سارقی که پس از پایان ساعت کار بانک وارد آنجا شده بود با تهدید اسلحه موفق شد سرقت 14 میلیون تومان پول نقد سرقت کند.
آفتاب‌‌نیوز : پیرمرد سارقی که پس از پایان ساعت کار بانک وارد آنجا شده بود با تهدید اسلحه موفق شد سرقت 14 میلیون تومان پول نقد سرقت کند.

به گزارش خبرگزاری میزان عصر روز شنبه، کارمندان بانک ملی شعبه تجریش هنگامی‌که مشغول جمع کردن وسایل خود بودند تا به خانه بروند با پیرمرد مسلحی روبرو شدند.

پیرمرد که اسلحه کلت را در دستش گرفته بود و کارمندان را تهدید می کرد، از آنها خواست تمام پولهای نقد شعبه را در اختیارش قرار دهند و در غیر اینصورت همه را با شلیک گلوله خواهد کشت.

کارمندان که متوجه نشده بودند پیرمرد مسلح بعد از تعطیلی بانک، وارد آنجا شده است سرانجام تسلیم تهدیدهای او شده و سارق پیر با سرقت 14 میلیون تومان پول نقد موفق شد از بانک خارج شود.

با اعلام موضوع به ماموران پلیس، بلافاصله تیم های اداره یکم پلیس آگاهی تحقیقات‌شان را برای شناسایی پیرمرد سارق و دستگیری او آغاز کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۴
0
2
کاری که ایشان انجام دادن کار کاملا غیر شرعی وغیر قانونی است اما باید از طریق کارشناسان خبره به جهت اینکه این عمل چرا انجام شده مورد بررسی قرار بگیرد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین