کد خبر: ۳۵۵۴۱۴
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

تصاویری از تفرجگاه‌های زیبا در مکان‌های فوق‌العاده

همه ما می‌خواهیم وقتی به مسافرت می‌رویم از بهترین منتظر بهره‌مند شویم و البته در جایی اقامت کنیم که تمام امکانات رفاهی را داشته باشد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برای مسافرت کردن از جمله مکان‌های مهمی که ما باید به آن توجه کنیم مکانی برای استراحت است. با اینکه قصد ما تنها استراحت و ماندن در هتل نیست، اما برای بهترین مکان تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. بعضی مواقع افراد به تفرجگاه‌ها می‌روند و از تمام وسایل و امکانات تفریحی‌ یک‌جا استفاده می‌کنند.

البته افراد سعی می‌کنند با پرداخت کمترین هزینه برای اقامت و وعده‌های غذایی برای زمانی که در تعطیلات هستند صرف کنند.

در اینجا تفرجگاه‌هایی را می‌بینیم که نه تنها از تمام امکانات رفاهی برخوردارند بلکه مناظر فوق‌العاده‌ای و چشم‌نوازی را می‌شود از داخل هتل دید.

1.ساحل و تفرجگاه نیگریل و جامائیکا: این تفرجگاه برای افرادی که قصد دارند زمانی را به خوش‌گذرانی بپردازند بسیار مناسب است. شن‌های داغی که در برابر آفتاب قرار گرفته‌اند بسیار لذت‌بخش هستند. طول این ساحل زیبا 7 مایل است.

2.خلیج زمرد یا اکسومای بزرگ: این منطقه مکانی مناسب برای قواصی، کایاک، گلف، 3 استخر فوق‌العاده و رستوران‌های دیدنی است.

3.تفرجگاه سلطنتی باهاما با امکان رفت و آمد مکرر به آبگرم و جزیره دریایی: در گوشه‌ای بی سروصدا و دور، زنجیره از 700 جزیره به نام جزایر باهاما قرار دارد که منظره فوق‌العاد زیبایی را رقم زده‌است.

4.می‌کانکون: این مکان مانند بهشت روی زمین است که به شما احساس متفاوتی می‌دهد.

5.رویال کارائیب: در این مکان زیبا که طاووس‌ها آزادانه می‌گردند باغ‌های زیبایی به شکل‌های مختلفی وجود دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین