کد خبر: ۳۵۵۵۱۱
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷

8 ساعت سرگردانی مسافران کرمانشاه در زمین و هوا!

مسافران پرواز 287 تهران - کرمانشاه هواپیمایی ایران‌ایر، 8 ساعت است که در زمین و هوا سرگردانند.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از مسافران این هواپیما در تماس با ایسنا گفت: قرار بود هواپیما ساعت 16 به مقصد کرمانشاه پرواز کند که مسافران طبق معمول یکی دو ساعت زودتر در فرودگاه حضور داشتند. ساعت 16 اعلام کردند که به دلیل عدم تامین سوخت، هواپیما با نیم‌ساعت تاخیر پرواز خواهد کرد که البته این نیم‌ساعت تاخیر، حدودا تا ساعت 21 ادامه داشت!

وی افزود: بعد از حدود 5 ساعت تاخیر، بالاخره هواپیما از زمین بلند شد و به سمت کرمانشاه پرواز کرد اما نزدیکی‌های کرمانشاه، خلبان اعلام کرد که به خاطر نقص فنی مجبوریم به تهران برگردیم چون در کرمانشاه امکان رفع نقص وجود ندارد.

این زن که همراه با فرزند کوچک خود مسافر این هواپیما بوده است، ادامه داد: در حالیکه تعداد زیادی از مسافران دچار اضطراب شده بودند، هواپیما به تهران بازگشت ولی پس از فرود آمدن در فرودگاه مهرآباد، به هیچ یک از مسافران اجازه خروج از هواپیما داده نشد و همه به نوعی محبوس بودند. نهایتا چند دقیقه قبل، از هواپیما خارج شدیم و در حال حاضر در سالن انتظار فرودگاه هستیم.

وی با انتقاد از آنچه که آن را بدرفتاری، عدم پاسخگویی و ابراز بی‌اطلاعی مسئولان مستقر در فرودگاه عنوان می‌کرد، گفت: هنوز مشخص نیست که می‌خواهند هواپیمای دیگری را جایگزین کنند یا کلا پرواز لغو است.

 تا زمان انتشار این خبر، همچنان مسافران در فرودگاه مهرآباد سرگردانند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین