کد خبر: ۳۵۵۵۲۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۷

پایان گروگانگیری ۵ میلیاردی صاحب باشگاه سوارکاری

6 تبعه افغان که 9 روز قبل صاحب یک باشگاه اسب سواری در شمال تهران را برای اخاذی 5 میلیاردی ربوده بودند، ظهر امروز در جنوب تهران دستگیر و مرد گروگان آزاد شد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: 9 روز پیش شش نفر از تبعه افاغنه اقدام به گروگانگیری پیرمرد 84 ساله صاحب باشگاه اسب سواری در باشگاهش در محله سوهانک بلوار ارتش می کنند. 

به گزراش آفتاب، محمدیان افزود: گروگانگیران تا سه روز با خانواده این پیرمرد تماس نمی گیرند و پس از این مدت، تماس‌هایی از مرز افغانستان گرفته و از خانواده وی درخواست 5 میلیارد تومان در ازای آزادی گروگان طلب می شود. 

وی اضافه کرد: پلیس با کار اطلاعاتی دقیق متوجه شد که تماس گرفته شده از مرز افغانستان برای رد گم کردن بوده است و پس از تلاش های فراوان متوجه حضور آنان در جنوب شرق تهران شد. 

سردار محمدیان گفت: بالاخره امروز تیم های عملیاتی پلیس در اقدامی ضربتی در جنوب شرق تهران فرد گروگان را پس از 9روز آزاد و پنج نفر از گروگانگیران نیز دستگیر شدند. 

رئیس پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: در پنج سال گذشته تاکنون همه عملیات های آزادسازی گروگانان بدون موفقیت آدم ربایان به پایان رسیده است.

منبع: میزان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۵
0
1
احسنب بر شما دلاوران
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین