کد خبر: ۳۵۵۵۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵

مریم امیرجلالی به «خانمْ سادات» پیوست +عکس

مریم امیرجلالی بازیگر، برای بازی در نقش مادر نرگس به عوامل فیلم سینمایی 120 دقیقه ای خانم سادات (زندگی نامه شهید قاری در منا) پیوست.
آفتاب‌‌نیوز : مریم امیر جلالی در سال ۱۳۷۳ وارد کارهای هنری شده و اولین بار در سریال زیرگنبد کبود به کارگردانی بهمن زرین پور به ایفای نقش پرداخت.
 
به گزارش میزان، از جمله آثار طنز این بازیگر می توان به مجموعه های تلویزیونی ترش و شیرین ، متهم گریخت و چارخونه اشاره کرد.    افراطی ها،  به دنبال خوشبختی،   پوپک و مش ماشاالله، چراغ قرمز،  غریبه ای در شهر، آقای هفت رنگ، نصف مال من، نصف مال تو، مادر زن سلام، شب های تهران و ... از جمله فیلم های سینمایی است که امیرجلالی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

مریم امیرجلالی به

خانمْ سادات عنوان فیلم سینمایی زندگینامه شهید حاجی‌حسنی‌کارگر است که  به کارگردانی  و تهیه کنندگی مریم ابراهیم‌وند و نویسندگی علی اکبر محلوجیان در حال ساخت است و با برداشتی آزاد به تصویرسازی شخصیت این شهید می پردازد.
 
امین زندگانی، آفرین عبیسی و بهمن زرین پور در این فیلم به ترتیب به ایفای نقش شهید حاجی حسنی کارگر و مادر و پدرش می پردازند.
 
 براساس این گزارش، از جمله عوامل این فیلم می توان به داود امیری فیلمبردار، محمد قومی طراح چهره پردازی، سحر شهامت طراح صحنه و لباس، سحر مصیبی مدیر برنامه ریزی، حسن خضر آبادی مدیر تولید، امید قربانی مدیر تدارکات، میثم مولایی تدوین، مریم مجد عکاس، شهره فهیمی منشی صحنه، ویژیوال افکت شهاب الدین نجفی و بهروز معاونیان صدابردار و صداگذاری اشاره کرد.
 
مریم امیرجلالی به

شهید «محسن حاجی‌حسنی‌کارگر» قاری بین‌المللی و نفر اول مسابقات قرآن کریم در مالزی، دوم مهر ماه سال جاری همزمان با ادای مراسم رمی جمرات در منطقه منا به همراه جمع کثیری از حجاج کشورمان دعوت حق را لبیک گفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین