کد خبر: ۳۵۵۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱

کلاهبرداری پدر با دسته‌ چک پسر مرحومش!

وی افزود: بعد از مرگ پسرم برای اینکه از اموال پسرم به عروسم چیزی نرسد به بهانه نگه داشتن دسته‌چک، چک‌ها را با امضای جعلی خرج کردم تا اموال پسرم را از چنگ این زن در بیاورم.
آفتاب‌‌نیوز : پدر شیاد که با دسته‌چک پسر مرده‌اش اقدام به کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد. این مرد در حالی که پسرش درگذشته بود، برای اینکه اموالی به عروسش نرسد تصمیم به استفاده از چک‌های پسر مرده‌اش گرفت.

به گزارش روزنامه ایران، بهمن ماه سال جاری زن جوانی با مراجعه به دادسرای ناحیه ۲ تهران از پدرشوهرش به خاطر جعل امضا و کلاهبرداری شکایت کرد.

این زن وقتی رو به روی دادیار مهدی صفریان قرار گرفت، گفت: ۲ ماه پیش همسرم که مشکل اعصاب داشت به دلیل اختلاف با پدرش خود را از بین برد.

من از این اتفاق در شوک بودم و حال مساعدی نداشتم تا اینکه در مراسم هفتم همسرم پدرشوهرم خواست تا همه مدارک شوهرم را در اختیار او بگذارم تا نگه دارد. من هم بدون اینکه شکی به این ماجرا کنم همه مدارک را به او دادم و تنها کاری که ناخواسته انجام دادم تعدادی برگ‌های دسته چک او را به صورت پنهانی شمردم تا اینکه بعد از گذشت نزدیک به ۲ ماه طلبکارها به در خانه‌ام آمدند و مدعی شدند که همسرم به آنها چک داده است و ۶۰۰ میلیون تومان باید بپردازم.

وی افزود: من که از همه کارهای شوهرم مطلع بودم و می‌دانستم در شرایط خاص از چک استفاده می‌کند و امکان ندارد این چک‌ها را کشیده باشد به ماجرا مشکوک شدم و تصمیم گرفتم به خانه پدرشوهرم بروم تا جریان مشخص شود. وقتی به پدرشوهرم گفتم چه اتفاقی افتاده است خودش را نگران نشان داد و بعد از چند دقیقه گفت خوب نیست مرده بدهکار باشد. بیا خانه را بفروش و بدهی شوهرت را پرداخت کن. من که از صحبت‌های او تعجب کرده بودم خواستم تا دسته چک همسرم را به من بدهد. وقتی خواسته‌ام را گفتم با بی‌احترامی و توهین مرا از خانه‌اش بیرون انداخت و همین باعث شد تصمیم بگیرم شکایت کنم تا جریان مشخص شود.

بعد از ادعاهای زن جوان، دادیار صفریان پدرشوهر زن جوان را به دادسرا احضار کرد تا از خودش دفاع کند.

وقتی مرد شیاد در دادسرا حاضر شد و شنید عروسش به طرح شکایت پرداخته است، گفت: پسرم چند سال پیش با وجود مخالفت‌های من و مادرش با عروسم ازدواج کرد. از ابتدا هم مشخص بود که آب‌زیرکاه و دنبال پول پسرم است و مطمئن بودم یک روز ما را به خاک سیاه می‌نشاند. من هیچ چکی از پسرم جعل نکردم و عروسم در توهمات خودش فکر می‌کند که من این کار را کرده‌ام. فقط خواستم برای اینکه پسرم مدیون کسی نباشد خانه‌اش را بفروشد و بدهی‌اش را پرداخت کند. پسرم وضع مالی خوبی داشت و به اندازه کافی ثروت برای عروسم گذاشته است که با فروش یک خانه اتفاقی نیفتد.

تا الان هر حرفی عروسم زده به حساب ناراحتی‌اش گذاشتم اما با این تهمت‌زنی من هم از او شکایت دارم.

با شنیدن ادعاهای پدرشوهر، دادیار صفریان نمونه امضا را به همراه چک به کارشناسان خط ارجاع داد تا مقصر اصلی مشخص شود.

بعد از چند روز با اعلام نظر کارشناس، مشخص شد که پدرشوهر زن جوان، امضای پسر مرده‌اش را جعل و چک را در بازار خرج کرده است. با همین اتهام بود که مرد شیاد بازداشت شد و وقتی دید دستش رو شده است، لب به اعتراف گشود و به دادیار گفت: از همان اوایل ازدواج پسرم، من به عروسم بدبین بودم تا اینکه با جر و بحثی که بین من و پسرم پیش آمد ناگهان او در اوج عصبانیت خود را از پنجره به بیرون پرت کرد و از بین رفت.

وی افزود: بعد از مرگ پسرم برای اینکه از اموال پسرم به عروسم چیزی نرسد به بهانه نگه داشتن دسته‌چک، چک‌ها را با امضای جعلی خرج کردم تا اموال پسرم را از چنگ این زن در بیاورم.

با اعترافات این فرد، دادیار صفریان با صدور قرار قانوی وی را به خاطر جعل امضای پسرش روانه زندان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین