کد خبر: ۳۵۵۶۵۳
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲

اظهارات پوراحمد درباره‌ی اکران فیلمش

کیومرث پوراحمد در آستانه‌ی اکران عمومی فیلمش «کفشهایم کو» اظهار امیدواری کرد که مردم دل و دماغ داشته باشند و حال‌شان خوب باشد تا همه‌ی فیلم‌های اکران نوروزی را ببینند از جمله فیلم ما را.
آفتاب‌‌نیوز : این کارگردان در گفت‌وگویی کوتاه با ایسنا با اشاره به موضوع فیلمش که درباره‌ی آلزایمر است، گفت: آلزایمر بیماری قرن است، همه ما در خانواده خودمان، فامیل‌های دور و نزدیک یک فرد مبتلا به آلزایمر داریم و با او در ارتباط هستیم؛ البته فیلمم صرفا درباره آلزایمر نیست، یک فیلم خانوادگی، عاشقانه است که جذابیت‌های خودش را دارد و در کنار آن آلزایمر هم مطرح می‌شود.

پوراحمد درباره‌ی جایگاه فیلم «کفشهایم کو» در کارنامه‌ی فیلم‌سازی‌اش پاسخ داد: هر فیلمسازی یک تعداد فیلم دلی‌تر دارد که آنها را بیشتر دوست دارد، این فیلم نیز جزو آن دسته فیلمهای من است همچون «شب یلدا»، «اتوبوس شب‌»،«خواهران غریب‌»، «به خاطر هانیه» که بیشتر دوست‌شان دارم به هر حال هر فیلمسازی بعضی فیلم‌هایش را به اجبار حرفه‌اش می‌سازد و وقتی آنها را می‌سازد دیگر برایش در اولویت نیست اما بعضی فیلم‌ها چون «کفشهایم کو» برایم دلی‌تر بودند.

کیومرث پوراحمد در پاسخ به اینکه آیا از ابتدا قصد داشته فیلمش را در اکران نوروزی به نمایش بگذارد،پاسخ داد: من نمی‌دانم چون خیلی تجربه ندارم اما پخش کننده آقای اسماعیلی قصد داشت از ابتدا، فیلم را عید اکران کند، شاید پیش بینی می‌کرد شرایط اکران در عید شرایط بهتری است.

او درباره رضا کیانیان و انتخاب او، گفت: از ابتدا که فیلمنامه را می‌نوشتم تا پایان آن بیشتر رضا کیانیان در ذهنم شکل گرفت.

پوراحمد درباره بازتاب نمایش فیلم در جشنواره‌ی فجر پاسخ داد: دو سه نمایش فیلم را با مردم دیدم، سالن پُر بود، مردم پچ پچ نمی‌کردند و جذب فیلم می‌شدند.

سیدعلی قائم‌مقامی تهیه‌کننده نوزدهمین فیلم پوراحمد است که در آن؛ رضا کیانیان،رویا نونهالی،مجید مظفری،شقایق فراهانی،بهاره کیان‌افشار،مینا وحید و منصوره وافری مقابل دوربین علیرضا زرین‌دست رفتند.

این فیلم روایتی در ارتباط با تبعات مهاجرت و بیماری آلزایمر است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین