کد خبر: ۳۵۵۶۷۱
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳

پیش‌بینی بارش باران و برف در برخی نقاط تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از روند کاهشی دمای کشور از بعدازظهر امروز سه شنبه ( 25 اسفند) خبر داد و گفت: در روز چهارشنبه 26 اسفند در نیمه شمالی، جنوب و جنوب شرق کشور بارندگی ادامه خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز : احد وظیفه ، گفت: بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد امروز فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکزی، دامنه‌های البرز، شرق و شمال شرق کشور قرار دارد که در مناطق مرتفع به صورت برف است.

وی اظهار کرد: روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 26 و 27 اسفند، در نیمه شمالی کشور بارندگی ادامه خواهد داشت که در مناطق مرتفع به صورت برف خواهد بود، همچنین روز چهارشنبه در جنوب و جنوب شرق کشور نیز بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی افزود: شدت بارندگی روز سه‌شنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و شمال خوزستان و در بعدازظهر در استان خراسان رضوی است؛ روز چهارشنبه و پنجشنبه شدت بارش را در شمال غرب، سواحل غربی خزر و استان خراسان رضوی شاهد خواهیم بود.

به گفته وظیفه، از بعدازظهر سه‌شنبه با نفوذ جریانات شمالی کشور کاهش محسوس دما رخ خواهد داد که تا روز پنجشنبه روند کاهش دما ادامه خواهد داشت. همچنین دریای خزر در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مواج پیش بینی می شود.

گرد و خاک در برخی نقاط کشور


وی همچنین به وزش باد شدید امروز اشاره کرد و گفت: امروز وزش باد شدید همراه با پدیده گرد و خاک در برخی مناطق غرب و جنوب غرب کشور سبب کاهش دید افقی می‌شود، این شرایط در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در برخی مناطق شرق و جنوب شرق کشور نیز پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسنا، مدیرکل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در پایان در مورد وضعیت هوای استان تهران اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 26 اسفند، نیمه ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط بارش باران و برف همراه با وزش باد با حداکثر و حداقل دمای 13 و 6 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه 27 اسفند، نیمه ابری تا ابری در پاره‌ای نقاط بارش باران و برف، گاهی وزش باد شدید با حداکثر و حداقل دمای 12 و 5 درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین