کد خبر: ۳۵۵۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
به دعوت آیت‌الله موحدی کرمانی صورت گرفت؛

تشکیل اولین جلسه کمیته هماهنگ کننده اصولگرایان مجلس دهم

یک نماینده اصولگرای مجلس نهم با اشاره به تشکیل اولین جلسه کمیته هماهنگ کننده اصولگرایان مجلس دهم، گفت که اعضای این کمیته در جلسه بعدازظهر روز گذشته با حضور جمعی از منتخبان اصولگرای مجلس دهم انتخاب شدند.
آفتاب‌‌نیوز : سیدحسین نقوی حسینی در گفت وگو با ایسنا گفت که وظیفه این کمیته هماهنگ کردن اصولگرایان مجلس دهم و در نهایت تشکیل فراکسیون اصولگرایان است تا ان شاءالله فضای اصولگرایی را در مجلس بعدی شاهد باشیم.

وی اظهار کرد: روز گذشته جمعی از منتخبان اصولگرای مجلس دهم به دعوت آیت الله موحدی کرمانی رییس شورای هماهنگی اصولگرایان در مسجد الرحمان در خیابان ایرانشهر دور هم گرد آمدند که در این جلسه حدود 140 نفر از منتخبان اصولگرای مجلس دهم که مورد حمایت ائتلاف اصولگرایان قرار گرفته بودند حضور داشتند.

وی با بیان اینکه در این جلسه آیت الله موحدی کرمانی مفاد بسیار ارزنده ای در مورد تکلیف و وظایف نمایندگان را مطرح کردند، گفت: آیت الله موحدی کرمانی به قسم نمایندگان در قانون اساسی و فرازهای آن اشاره ای داشتند و بعد از صحبت های ایشان آقای تقوی نیز ضمن اشاره به منشور اصولگرایی تاکید کردند که انتظار این است که نمایندگان اصولگرای مجلس دهم با وحدت و یکپارچگی و با تکیه بر این منشور مسائل را دنبال کنند تا بتوانند در مجلس آینده اثرگذار باشند.

منتخب مردم ورامین در مجلس دهم ادامه داد: بعد از این اظهارات اعضای حاضر در جلسه کمیته هفت نفره ای را به عنوان کمیته موقت برای هماهنگ کردن اصولگرایان مجلس دهم انتخاب کردند که اعضای این کمیته شامل حاجی بابایی، سالک، امیرآبادی، زاهدی، مصری، قاضی زاده و بنده می شویم.

منتخب مردم ورامین در مجلس دهم همچنین گفت: اولین جلسه این کمیته با حضور شش نفر از نمایندگان فعلی مجلس که منتخابان مجلس دهم نیز هستند تشکیل شد که در این جلسه گفتگویی های برای هماهنگی بیشتر و تقسیم کار صورت گرفت.

نقوی حسینی با بیان اینکه این کمیته به دنبال هماهنگی های لازم برای ایجاد فضای اصولگرایی در مجلس آینده و در نهایت تشکیل فراکسیون اصولگرایان در مجلس دهم است، گفت که این کمیته موقتی می باشد.

وی در پایان گفت که شورای هماهنگی اصولگرایان نیز در مرحله دوم انتخابات از تمامی نامزدهای اصولگرا در شهرستان ها نیز همچون سابق حمایت می کند تا در مرحله دوم اصولگرایان بیشتری وارد مجلس شده و کرسی های بیشتری را تصاحب کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مامان نگران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
قاضی زاده ابروتون را میبره از ما گفتن بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین