کد خبر: ۳۵۵۷۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹
افزایش مجروحان چهارشنبه سوری به 27 تن

صدای انفجار مرگ مرد 45 ساله را رقم زد

مردی 45 ساله در پی شوک ناشی از صدای انفجار مواد محترقه در رباط کریم دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.
آفتاب‌‌نیوز : مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین آمار حوادث چهارشنبه سوری در سراسر کشور اظهار کرد: برابر آمارها تاکنون 27 نفر به مراکز درمانی و اورژانس مراجعه کردند که 24 نفر از آنان را مرد و 3 نفر دیگر نیز خانم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه یک مورد قطع عضو پسری 12 ساله در مراغه نیز گزارش شده است، اظهار کرد: همچنین آقایی 45 ساله در پی شوک ناشی از صدای انفجار در شهرستان رباط کریم دچار ایست قلبی شد و جان خود را از دست داد.

سخنگوی اورژانس کشور بیشترین آسیب وارده به مصدومان را آسیب به دست و صورت اعلام کرد و گفت: میانگین سنی حادثه دیدگان زیر 20 سال است.

به گفته خالدی دو استان فارس و تهران بیشترین آمار مجروحان حوادث چهارشنبه سوری تا به این لحظه را به خود اختصاص داده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۶
0
0
به نظر بنده تذکرات تلویزیون کاملا عالی و کافیست. علت اتفاقات شب چهارشنبه سوری و هزاران اتفاق در سایر ایام سال به عدم تربیت درست نسل جوان مربوط میشود. آموزش و پرورش ما مقصر اصلیست زیرا اولا اکثر مدارس خوب غیر دولتی و برای طبقه مرفه است و ثانیا در مدارس به اصطلاح خوب هم پرورش فدای تست های چهاجوابی کنکور شده است.
دانش آموز و دانشجو احترام به قوانین، احترام به بزرگتر، احترام به همسایه، احترام به معلولین را یاد نمیگیرد و فقط یاد میگیرد که چگونه در کنکور قبول شود. در دانشگاه هم وضعیت بدتر از این است و دانشجو فقط به دنبال گذراندن واحد با حفظ کردن جزوه های استادان است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین